files ontvangen bij ICQ

Pagina: 1
Acties:

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:20
He, ik heb nu ICQ 2000b, en op de een of andere manier kan ik geen files van andere grbuikers ontvangen, ik wissel regelmatig foto's uit met anderen. Wanneer ik een file naar hen stuur, kunnen ze die rustig accepteren en aanemenen, maar het omgekeerde wil niet, ding blijft doortelllen, en de minuten blijven lopen, maar aan het downloaden (of hoe je het ook noemt...)slaan lukt niet, hij wil gewoon niet opslaan op mijn pc.
Is dit iets wat ik ergens moet instellen?? Ik heb hem al eens eerder opnieuw geinstalleert, maar lukte nog steeds niet, hebben meer mensen dit probleeem, of gehad misschien?? help me..

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zit je achter een proxy/gateway??? Vertel es wat mee over je internet connectie enzo...

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem, ik heb Kabel verbinding bij SLownera, ben zeelf server thuis geen proxy/gateway/firewall of iets dergelijks, ICQ2000b. :'( ik hoop echt dat iemand hier een oplosing op weet want het is zwaar klote :(

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:05

Gallus

Cheesy

Als je geen internetdeling ofzoiets gebruikt zou alles gewoon moeten werken...ik heb ook slownera btw..

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Goofyduck384
ik gebruik geen proxy nee, we hebben thuis een server staan, en van daaruit worden 4 pc van internet voorzien, ik moet nog ff kijken voor meer info hierover, dat komt, wacht ff daarop..
We hebben hier natuurlijk weer die shit casema\wanadoo verbinding, lekkker langzaam, maar dan zal het wel niet aan liggen.

• asusk7m550
  • Laatst online: 12-08 11:49

asusk7m550

Athlon 550@500

De server bij goofyduck thuis is een router waar freesco opdraait, nu zullen jullie wel denken hoe weet hij dat, nou dat is simpel ik beheer de server.
Maar het is wel irri met icq, weet iemand nog een oplossing

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

• Goofyduck384
help us...iemand weeet het, ik weet het zeker..
Pagina: 1