Toon posts:

Hoe werkt de HL2 coupon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 9600XT met HL2 coupon gekocht maar er is een beetje een belangrijk probleem waar ik het antwoord niet voor heb- dit staat er namelijk op de website waar je het spel op kan laten sturen (https://www.atihl2offer.com/steam.asp):

The Valve Premier Pack bonus offer is available for a limited time and expires once Half-Life® 2 is released at retail. To get the Valve Premier Pack, you’ll need to activate your Half-Life® 2 Activation Key (located behind the scratch box on the coupon provided with your purchase) prior to the release of Half-Life® 2 at retail. You can use this Activation Key to obtain both the Valve Premier Pack and Half-Life® 2 (when it becomes available at retail).

Dit staat bij het segment van het Value Pack, wat mij toestaat de pijn van het wachten verzachten door gratis HL 1 met uitbreidingen te downloaden. Maar moet ik dus wanneer ik daar gebruik van maak HL2 downloaden in plaats van het spel met doos en al te krijgen? Of zou het mogelijk zijn mezelf in te schrijven voor een download van het Value Pack en HL2 (omdat het 4-6 weken wachten is op de doos) via STEAM, en dan toch ook nog de doos te krijgen?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
Als je HL2 download krijg je geen doos erbij
volgens mij werkt die coupon zoiso alleen met de steam d/l van HL2

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat de UTP kabel in mijn computer kleiner is dan die doos ja. Wat ik me afvraag is of het een geval van:
je mag downloaden EN je krijgt de doos opgestuurd
of
je moet downloaden OF de doos opgestuurd krijgen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:21
Volgens mij geen van beide. Je kan HL2 alleen downloaden en dan is het klaar. Als je dus de doosversie wilt hebben zul je die zelf moeten kopen. Wat best begrijpelijk is, aangezien doos + cd + boekjes + opsturen een stuk duurder is dan alleen het spel laten downloaden :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een geval van OF heb ik net ontdekt. Jammer, maar goed.