Toon posts:

Welke pc zou ik verkopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Voor een kennis heb ik een computer gekocht. Het gaat om een AMD Duron XP 2000+ met een Elitegroup K7SOM! moederbord. (dus alles is onboard en 64mb shared videokaart)
Zelf heb ik een P3 700 Mhz, met een losse 32mb videokaart, met tv in en uitgang.

Welke zou ik nu zelf houden, en welke zou ik verkopen?

Alvast bedankt!

Groetjes

Lizzy

Verwijderd

de vraag is, wat wil je er mee doen?!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wat wil je met de PC? En wat wil je kennis ermee?
Als het gaat om een beetje tekstverwerken maakt het niet zo heel veel uit denk ik. Voor spelletjes zou ik voor die XP2000+ gaan, maar dan wel een andere videokaart er bij kopen.

offtopic:
Groeten is niet nodig, we groeten elkaar continu :)

[ Voor 12% gewijzigd door Beekforel op 06-02-2004 10:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou niet echt iets heel speciaals, gewoon lekker computeren :)
Ik heb wel al eens geprobeerd om de comp aan te sluiten op de tv, maar dat lukte niet. Maar of dat nu aan ons lag (meerdere mensen hebben geprobeerd) of aan de comp of tv, dat weet ik niet...

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij past er geen andere videokaart meer op het moederbord, zitten ook maar 2 pci aansluitingen op....

Verwijderd

dan is het nog wel mogelijk om er een pci video kaart bij te rammen hoor ;) er zijn daarvoor nog wel redelijke kaarten op de markt

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo'n keuze kan je toch beter voor jezelf maken dan voor een ander. Wat je kan doen is gewoon op zoek gaan naar reviews en benchmarks van verschillende systemen; de K7SOM is sowieso niet onbekend (ook op een negatieve manier), daar is dus genoeg over te vinden.

Ook spelen de toepassingen een belangrijke rol. Als je bijvoorbeeld graag games wil spelen kan je simpel met 3dMark al erachter komen welke PC in wat games beter presteert dan de ander. Voor algemene performance kan je weer b.v. PCmark gebruiken.

Ik denk overigens dat je de K7SOM+ hebt, een Duron 2000+ bestaat niet maar is een marktnaam die eens in het leven is geroepen door wat fabrikanten en leveranciers. Ze draaien maar op 1300MHz volgens o.a. dit draadje. Die Duron 2000+ is vaak te vinden op de K7SOM+ mobo's (daar zit dan ook de CPU op het mobo vast gesoldeerd).

Hier staat nog een kleine review van de K7SOM.

[ Voor 14% gewijzigd door Laurent op 06-02-2004 10:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.