Ik zit hier met een probleem, ik transformeerde eerst een xsl bestand (echt op de schijf) met een zelf gegenereerde xml:
Maar nu wil ik de xsl uit de database halen, dus moet het hele xsl bestand in een string, maar nu kom ik er niet uit hoe ik deze string laad in het transfer object.
Ik weet dat de transfer.Load ook een XmlReader als parameter heeft, maar hoe krijg ik de string met het XSL document in een XMLReader zodat ik het kan gebruiken voor een transformatie??
dit werkt (natuurlijk) niet
want deze constructor vraagt ook een verwijzing naar een bestand
Ik heb bij google en de got-search niets kunnen vinden, alleen mensen die hetzelfde wilden maar niet vertelden hoe ze het hebben gedaan
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Dim transfer As New Xml.Xsl.XslTransform Dim sw As New StringWriter transfer.Load("D:\map\email.xsl") xmlDoc.LoadXml(xmlString) transfer.Transform(xmlDoc, Nothing, sw, Nothing) strReturn = (sw.ToString).Substring(0) |
Maar nu wil ik de xsl uit de database halen, dus moet het hele xsl bestand in een string, maar nu kom ik er niet uit hoe ik deze string laad in het transfer object.
Ik weet dat de transfer.Load ook een XmlReader als parameter heeft, maar hoe krijg ik de string met het XSL document in een XMLReader zodat ik het kan gebruiken voor een transformatie??
dit werkt (natuurlijk) niet
Visual Basic .NET:
1
| Dim xslReader As New XmlTextReader(XslString) |
want deze constructor vraagt ook een verwijzing naar een bestand
Ik heb bij google en de got-search niets kunnen vinden, alleen mensen die hetzelfde wilden maar niet vertelden hoe ze het hebben gedaan
[ Voor 10% gewijzigd door mark117 op 06-02-2004 10:07 ]