[win98] inbelverbinding beperken

Pagina: 1
Acties:

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
Bij een bedrijf staat een standalone win98 pc. Op deze pc moet het mogelijk gaan worden via een telefoonlijn emails te versturen, echter slechts voor bepaalde personen, terwijl iedereen met dezelfde user werkt. Ook moet het eigenlijk niet (of eventueel alleen voor de personen die mogen mailen) mogelijk zijn om te internetten. Een herinstallatie van windows is geen optie (er staan allemaal vage apps op die bijna niet opnieuw te installeren zijn). Extra hardware voor bijv. een proxy server is niet beschikbaar en elke software firewall die ik ken is makkelijk uit te schakelen onder 9x. Wie o wie weet er een optie?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-05 00:09
Misschien dat KPN Internet Kostenbheersing (IKB) iets voor je is. Ik heb het ook een hele tijd gehad.
Je kunt geloof ik een tijdsduur of kostenlimiet opgeven en gebruikers aanmaken.
Voor dat je dan in kunt bellen vraagt IKB om een gebruikersnaam en wachtwoord.

Je kunt IKB ergens downloaden vanaf de KPN-site.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Hiervandaan kan je Internet Kostenbeheersing van KPN downloaden.

Wij hebben het ook een tijdje gehad. Mijn vader dacht de internet-toegang op deze manier voor mij te beperken. Maar het is imo makkelijk uit te schakelen. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
En is het dan niet mogelijk om een 2e internetverbinding aan te maken? the crow vertel eens hoe dit uit te schakelen is, misschien kan ik dat wel voorkomen.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

sWORDs schreef op 06 februari 2004 @ 10:13:
En is het dan niet mogelijk om een 2e internetverbinding aan te maken? the crow vertel eens hoe dit uit te schakelen is, misschien kan ik dat wel voorkomen.
Je kan het uitschakelen via CTRL-ALT-DEL en dan Taak beëindigen. Tenzij je daar ook iets op gevonden hebt. Maar er zijn nog tal van andere programma's om processen te beëindigen. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
Dat is met poledit wel uit te schakelen, maarja als iemand poledit op een flop heeft....

Pagina: 1