Toon posts:

[database]Access DBs kraken

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
voor school moet ik een viertal databases kraken, MS access wel te verstaan, het gaat om informatie voor school en diegene die het eerst alle wachtwoorden heeft, wint de befaamde taart en een tiental CDs.

Zelf heb ik de eerste twee al gekraakd, maar de laatste twee zijn te moeilijk voor mij. Graag een reactie met passwoorden of oplossiongen?

zou wel leuk zijn!:P

onderstaand de link naar de databases!

alvast bedankt! :9

http://dwp.fcroc.nl/ictly...tografie/Cryptografie.htm

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 10:05 ]

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Voor school? Wat steek jij ervan op als wij jouw handje vasthouden?

Krankzinnige muziek vind je hier.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

bazs2000 schreef op 06 februari 2004 @ 10:01:
Voor school? Wat steek jij ervan op als wij jouw handje vasthouden?
Dit dus :/
...en diegene die het eerst alle wachtwoorden heeft, wint de befaamde taart en een tiental CDs.
wmb valt dit ook onder huiswerkvragen.

[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 06-02-2004 10:02 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
mmmm leer je leerlingen hacken op school ....

Verwijderd

Topicstarter
nee je leert niet hacekn op school, en ik heb er wel wat aan, een taart duh,maar het gaat toch nergens over, ik vraag alleen om hulp???

ik zei toch dat ik de eerrste al had, maar niemand kan me helpen of heeft een link voor me?

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 21:13

TeeDee

CQB 241

Kan me niet voorstellen dat je op school db's moet kraken. Maar goed, op internet zijn een hoop tooltjes te vinden om access db's te kraken, maar daar had je zelf ook wel op kunnen komen.

offtopic:
Als jij wil dat mensen jou helpen, zal je toch echt een beetje iets aan je instelling moeten doen. Verder denk ik dat deze gauw op slot gaat: redenen: hacken, cracken, huiswerkvraag > oftewel, zo leer je niks!

[ Voor 39% gewijzigd door TeeDee op 06-02-2004 10:17 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
zeg dan niks man, ik heb dat alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geprobeerd, maar daar is alleeen de tweede DB mee te kraken(herhaal, kraken niet hacken!)

maar de bijsluitende link, komt rechtstreeks van mijn school site, bekijk zelf!

maar nog steeds niemand die mij kan helpen met mijn probleem???

Verwijderd

Kraken, hacken? Same! 8)7

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

jvvv schreef op 06 februari 2004 @ 10:02:
mmmm leer je leerlingen hacken op school ....
Wat je leert is iets over beveiliging. Als je een simpele database leert open te breken weet je ook meteen welke methodes je zelf nooit toe moet passen. In dat opzicht leer je er zeker iets van en daar schuilt het hem. Als je het zelf niet doet dan weet je niet hoe het moet en dan leer je er helemaal niets van en dat is nu net de bedoeling. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
nouja, dat maakt ook niet uit, ik wil die taart ffs B)

Verwijderd

Topicstarter
bazs2000 schreef op 06 februari 2004 @ 10:18:
[...]

Wat je leert is iets over beveiliging. Als je een simpele database leert open te breken weet je ook meteen welke methodes je zelf nooit toe moet passen. In dat opzicht leer je er zeker iets van en daar schuilt het hem. Als je het zelf niet doet dan weet je niet hoe het moet en dan leer je er helemaal niets van en dat is nu net de bedoeling. :)
idd!!!! das precies te bedoeling! ty:D

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 10:18:
nouja, dat maakt ook niet uit, ik wil die taart ffs B)
Geef, om te beginnen, maar aan hoe je de eerste twee open heb gekregen..

4 heb ik inmiddels al open :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
okay de eerte is simpel, shift inhouden en dan openen, de tweede is te doen met een password cracker!!!!

mag ik de andere twee nu plz:P

maar heb je ze echt open?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

drie doet het bij mij niet :?

Verwijderd

Topicstarter
die derde doet het idd niet, das een db die eerst gefixed moet worden, maar heb je de vierde wel dan?

Verwijderd

als je de derde in wordpad opend zie je veel email adressen staan, meer kan ik er tot nu toe ook niet van maken

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Huiswerk of andere "doe dit effies voor me" vragen zijn op GoT niet de bedoeling dus helaas voor jou doe ik dit op slot. Leuk & leerzaam om zoiets te doen (er zijn bij de buren van Spielerij ook dergelijke topics geweest vwb websites). Maar dit is gewoon vals spelen :o
wint de befaamde taart en een tiental CDs.
Als je van te voren belooft iedere gebruiker die je helpt ook een taart te sturen OK, maar dat zie ik niet gebeuren :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.