Toon posts:

[word2000] invoegtoepassing organigram

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onder word is de optie om een organigram toe te voegen. er wordt gewerkt onder een terminal sessie. alle andere gebruikers hebben onder word/excell de optie om onder invoegen --> object --> ms organigram 2.0 een organigram toe te voegen. echter een gebruiker kan die niet.. wanneer deze optie geselecteerd wordt volgt een foutmelding.

Wat kan het probleem zijn? Heb de rechtenstructuur nagelopen op de server, maar kan niets specifieks vinden. Organigram is ook gewoon geinstalleerd.

Met vriendelijke groet, Maarten

• mearten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:48
wat voor foutmelding?

Scuba-diver

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Heb je een screenshotje of beschrijving van de melding? Dat zou het een stuk makkelijker maken denk ik :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
binnenkort kom ik weer terug bij dat bedrijf en heb jammer genoeg (dom!) geen screenshot gemaakt van het probleem. Het kwam erop neer dat je op F1 moest drukken om verder te gaan, de terminal deed dan even niets, en later kwam dan de melding dat de toepassing niet geinstalleerd was en contact opgenomen moest worden met de systeembeheerder

zal het iets te maken hebben met zn profiel? moet die opnieuw aangemaakt worden. Hij is ooit aangemaakt, met de manier van copy/paste oude gebruiker, naam veranderd, en inloggen maar... Volgens mij niet de mooiste methode