hallo,
Ik heb een probleem
Ik heb een wireless router ( 3crwe554g72) VAN 3com,
deze router werkt perfect, alleen valt de verbinding na 1 a 2 minuten weg...
ik heb hiervoor al nieuwe firmware geupdate. niks geholpen.
Nu ben ik erachter gekomen dat het aan de WEP encryptie ligt. Op het moment dat ik alles uitschakel doet de verbinding het perfect !!!
Maarja , ja wilt natuurlijk niet alles onbeveiligd de lucht inzenden...dus je moet wat !
Nu heb ik via de router bepaalde instelllingen gemaakt zodat alleen de door mij opgeven mac-adressen toegang krijgen.
Nu ben ik dr ook achter gekomen dat bij de buren ook draadloze signalen vandaan komen. Dit kan je zien want mijn draadloze netwerkkaart ontvangt signalen.....Heeft dit er misschien mee te maken ?
Zij zitten wel op een ander kanaal....
Wie helpt mij ?!
Ik heb een probleem
Ik heb een wireless router ( 3crwe554g72) VAN 3com,
deze router werkt perfect, alleen valt de verbinding na 1 a 2 minuten weg...
ik heb hiervoor al nieuwe firmware geupdate. niks geholpen.
Nu ben ik erachter gekomen dat het aan de WEP encryptie ligt. Op het moment dat ik alles uitschakel doet de verbinding het perfect !!!
Maarja , ja wilt natuurlijk niet alles onbeveiligd de lucht inzenden...dus je moet wat !
Nu heb ik via de router bepaalde instelllingen gemaakt zodat alleen de door mij opgeven mac-adressen toegang krijgen.
Nu ben ik dr ook achter gekomen dat bij de buren ook draadloze signalen vandaan komen. Dit kan je zien want mijn draadloze netwerkkaart ontvangt signalen.....Heeft dit er misschien mee te maken ?
Zij zitten wel op een ander kanaal....
Wie helpt mij ?!