opsturen is de way to go. Verder wordt er hier van je verwacht dat je een beetje moeite doet voor je posts, je bent tenslotte niet in je vriendenkring maar schrijft een bericht dat door duizenden gelezen wordt, het mag er dus best een beetje netjes en verzorgt uitzien, en vooral helder.
Onder helder van deze topictitel niet. 'help, ik heb een probleem' slaat op een grote meerderheid van de topics hier, als iedereen deze titel zou gebruiken is het overzicht snel verloren. Verder is een hele rij vraagtekens in plaats van een duidelijk geformuleerde vraag ook niet echt verhelderend. Bij deze wil ik je dus vragen om in de toekomst je iets duidelijker te uiten.
Om bovenstaande dingen, en om een discussie daarover in dit topic te vermijden zet ik er nu een slotje op, je kunt hierboven lezen dat je je mobiel moet opsturen naar de fabrikant, dus ik stel voor dat je dat doet, of andere opties onderzoekt (nieuw mobiel kopen

)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan