Toon posts:

help! Heb een probleem!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probeerde mijn S55 te updaten en werd in het midden onderbroken!
Heb van alles geprobeerd, maar niks lukt meer!
Tel. kan niet meer aan en updaten lukt niet meer, want hij kan hem niet meer vinden....... alles is zwart, leeg en koud :'( :'( :'(
Iemand een oplossing?????

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Opsturen. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif
edit:
Naar de fabrikant

[ Voor 13% gewijzigd door Skaah op 06-02-2004 02:21 ]

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:11

riffey#4

aka Beever#4

ook een probleem met je topictitel....

Verwijderd

Topicstarter
riffey#4 schreef op 06 februari 2004 @ 02:21:
ook een probleem met je topictitel....
?????????????????????????????

Verwijderd

Van je garantie proberen gebruik te maken, en hopen dat ze niet zien dat je met de software zelf heb zitten flashen/fucken...

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 21:11
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 02:22:
[...]

?????????????????????????????
Lees de faq, je moet een beetje duidelijk topictitel hebben.
Stel je voor dat iedereen een topic zou openen met: -Help, ik heb een probleem!-

.......

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

offtopic:
mischien wordt het eens tijd dat als je nieuw bent je eerst een soort testparcour moet doorlopen..dit was zijn eerste post hier..en de 'noobs' lezen volgens mij hier nooit/zelden iets

opsturen inderdaad

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
opsturen is de way to go. Verder wordt er hier van je verwacht dat je een beetje moeite doet voor je posts, je bent tenslotte niet in je vriendenkring maar schrijft een bericht dat door duizenden gelezen wordt, het mag er dus best een beetje netjes en verzorgt uitzien, en vooral helder.

Onder helder van deze topictitel niet. 'help, ik heb een probleem' slaat op een grote meerderheid van de topics hier, als iedereen deze titel zou gebruiken is het overzicht snel verloren. Verder is een hele rij vraagtekens in plaats van een duidelijk geformuleerde vraag ook niet echt verhelderend. Bij deze wil ik je dus vragen om in de toekomst je iets duidelijker te uiten.

Om bovenstaande dingen, en om een discussie daarover in dit topic te vermijden zet ik er nu een slotje op, je kunt hierboven lezen dat je je mobiel moet opsturen naar de fabrikant, dus ik stel voor dat je dat doet, of andere opties onderzoekt (nieuw mobiel kopen ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.