Op www.gamers.nl staat een poll met daarin de vraag welke videochipset gamers gebruiken. De Radeon staat op dit moment op 26 gebruikers en de GF2 op ongeveer 300. ???????????????????? Op dit forum lijken de radeon users toch altijd oververtegenwoordigd. Waar zijn ze dan?
Hoezo, de radeon users oververtegenwoordigd

Ik zie nog steeds veeel meer topics over de Geforce dan over een Radeon
ik zie nu drie topics met de naam Radeon erin en, ik ga ze niet tellen, met een Geforce naam erin (vb. V7100 = geforce naam)
Je lult dus duidelijk uit je nek en hebt poep in je ogen
Ik zie zelfs meer topics over de V5500 dan over de Radeon
Ik zie nog steeds veeel meer topics over de Geforce dan over een Radeon
ik zie nu drie topics met de naam Radeon erin en, ik ga ze niet tellen, met een Geforce naam erin (vb. V7100 = geforce naam)
Ik zie zelfs meer topics over de V5500 dan over de Radeon
nou nou nou, moet dat op die manier.
Wat denk je van Radeon topic 1t/m 7 met gemiddeld 7 pag's per topic.
Lijkt me genoeg radeon animo.
Overigens te meer postings te meer problemen.
p.s. Je stinkt uit je bek als een beer uit zijn reet ( met dank aan Bob Fosko(?))
Wat denk je van Radeon topic 1t/m 7 met gemiddeld 7 pag's per topic.
Lijkt me genoeg radeon animo.
Overigens te meer postings te meer problemen.
p.s. Je stinkt uit je bek als een beer uit zijn reet ( met dank aan Bob Fosko(?))
Nee, het moet niet op die manier, maar iedere keer weer dat gezeik over die ene Radeon Topic waar een man of 10 a 15 welles wat in posten.
En gelukkig wel hoe meer posts hoe meer problemen.
Nou okay dan weer ff aardig
Het is erg logisch dat er veel meer mensen een GF2(mx) hebben.
ten eerste de kaart is er langer, ten tweede vooral de MX is erg goed in prijs\kwaliteit, ten derde de Geforce is gewoon veel bekender en ook overal te koop.
Ach, ik hou op.
En gelukkig wel hoe meer posts hoe meer problemen.
Nou okay dan weer ff aardig
Het is erg logisch dat er veel meer mensen een GF2(mx) hebben.
ten eerste de kaart is er langer, ten tweede vooral de MX is erg goed in prijs\kwaliteit, ten derde de Geforce is gewoon veel bekender en ook overal te koop.
Ach, ik hou op.
Hee.. voodoo2 staat 4e.. dat valt me nog mee... maar dat zal komen omdat ie zo enorm veel verkocht is...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Ok, dat is een betere manier om met elkaar om te gaan.
Ik vind het jammer dat de radeon nog niet bekend is bij het grote publiek, want zeker de 32ddr is erg aantrekkelijk voor een groot aantal mensen.
(Ik ben altijd een beetje voor de underdog, mijn vorige kaart was dan ook een savage4)
Maar zoals we bij AMD hebben gezien is het blijkbaar wel mogelijk om met een goed product veel van de markt over te nemen.
Ik vind het jammer dat de radeon nog niet bekend is bij het grote publiek, want zeker de 32ddr is erg aantrekkelijk voor een groot aantal mensen.
(Ik ben altijd een beetje voor de underdog, mijn vorige kaart was dan ook een savage4)
Maar zoals we bij AMD hebben gezien is het blijkbaar wel mogelijk om met een goed product veel van de markt over te nemen.
Wat wil je nou eigenlijk weten:? dat ze (ze=radeonusers) hier zijn dat weet je inmiddels al.
Dat de Radeon zover achter de GTS staat heeft niet alleen met de langere verkrijgbaarheid van de GTS te maken.
Sommige denken bv. eens slechte drivers altijd slechte drivers;
Eens slechte (game) performance altijd..ect.
Het is zo'n beetje vergelijk als de smaak voor de keuze van de inrichting van een huis voor de massa, het is eens wat anders dan dat eeuwige eikenhouten stel uit Ikea met die foto van de Golden ritiever erboven naast de garaniums.
De Radeon is een kaart die nog steeds niet over z'n (kleine) drivers probs heen is, maar genoeg als tegen prestatie te bieden heeft met een heel scala van features;)
Ik vind het een kaart voor fijnproevers net als de voodoo5 (=fsaa king) en ik beschouw mezelf ook min of meer als fijn proever;)(tot zover m'n portemonee het toelaat tenminste)
Dat de Radeon zover achter de GTS staat heeft niet alleen met de langere verkrijgbaarheid van de GTS te maken.
Sommige denken bv. eens slechte drivers altijd slechte drivers;
Eens slechte (game) performance altijd..ect.
Het is zo'n beetje vergelijk als de smaak voor de keuze van de inrichting van een huis voor de massa, het is eens wat anders dan dat eeuwige eikenhouten stel uit Ikea met die foto van de Golden ritiever erboven naast de garaniums.
De Radeon is een kaart die nog steeds niet over z'n (kleine) drivers probs heen is, maar genoeg als tegen prestatie te bieden heeft met een heel scala van features;)
Ik vind het een kaart voor fijnproevers net als de voodoo5 (=fsaa king) en ik beschouw mezelf ook min of meer als fijn proever;)(tot zover m'n portemonee het toelaat tenminste)
Niet op voorraad.
Ach mischien hoopte ik wel dat alle radeon users in dit forum als een gek gingen pollen op gamers.nl ---> Radeon bovenaanstaat ---> ATI dit ziet ---> EINDELIJK DE WEBTV BUG FIXED WEGENS EEN OVERDONDEREND VERKOOPSUCCES IN NEDERLAND. (ofzo)
En met dat vriezen ben ik het eens!!
En met dat vriezen ben ik het eens!!
Ach het winnen van zielen heeft aan de andere kant altijd wel veel tijd nodig, kijk maar naar AMD vs Intel en Voodoo2 vs TNT(2).
Dus over een jaartje zal ATI met de Radeon wel meer volgelingen hebben, ik zou mezelf een jaar geleden voor gek verklaren als ik wist dat ik een ATI kaart ging kopen:)
Dus over een jaartje zal ATI met de Radeon wel meer volgelingen hebben, ik zou mezelf een jaar geleden voor gek verklaren als ik wist dat ik een ATI kaart ging kopen:)
Niet op voorraad.
Klopt, maar zonder webtv werkt de Videoin/VideoOut niet van mijn ATI RADEON.
Alsjeblieft verbeter me als ik het mis heb, want ik wil graag deze optie van mijn videokaart gebruiken!!!
Alsjeblieft verbeter me als ik het mis heb, want ik wil graag deze optie van mijn videokaart gebruiken!!!
Verwijderd
Klopt niet!

Ik heb ne Win Me NL en ik kijk zonder enige probs naar allerlei tvzenders. Is trouwens wel cool, TMF in de background enzovoort
Hoe? Ik deed het ongeveer zo (bij een 64ViVo):
1. Standaard VGA drivers installeren
2. DX8beta drivers van ati installeren (7.14, denk ik)
3. Dx8 installeren
4. ATI MultimediaCenter installeren
5. Juiste Scart kopen (OUT-versie) en inpluggen maar...
Toen lukte het.
Gebruik zeker niet die MS-drivers, werken niet bij tv-in.
Nadeel: Drivers zijn naar mijn mening slechter, sommige games lopen trager en andere tonen dan weer glitches. Of dit allemaal aan de drivers ligt weet ik niet maar voor het moment kan ik er mee leven.
Geholpen?
Ik heb ne Win Me NL en ik kijk zonder enige probs naar allerlei tvzenders. Is trouwens wel cool, TMF in de background enzovoort
Hoe? Ik deed het ongeveer zo (bij een 64ViVo):
1. Standaard VGA drivers installeren
2. DX8beta drivers van ati installeren (7.14, denk ik)
3. Dx8 installeren
4. ATI MultimediaCenter installeren
5. Juiste Scart kopen (OUT-versie) en inpluggen maar...
Toen lukte het.
Gebruik zeker niet die MS-drivers, werken niet bij tv-in.
Nadeel: Drivers zijn naar mijn mening slechter, sommige games lopen trager en andere tonen dan weer glitches. Of dit allemaal aan de drivers ligt weet ik niet maar voor het moment kan ik er mee leven.
Geholpen?
Verwijderd
Installeer je USB driver en het probleem zal opgelost zijn. Het is vaag maar waar.Op woensdag 13 december 2000 17:30 schreef Dojo het volgende:
Klopt, maar zonder webtv werkt de Videoin/VideoOut niet van mijn ATI RADEON.
Verwijderd
Vind ik maar een vage tip... USB is geinstalleerd, heb ik geen drivers voor. Heb die tip trouwens ook eens geprobeerd (dus de usb-driver gewoon ververst) maar het veranderde niks. Kan natuurlijk dat het bij mij al in orde was en dat enkel de drivers het probleem waren.
Who knows?
PS: Zie dat die Radeon een IRQ heeft... zoniet, op naar de bios.
Who knows?
PS: Zie dat die Radeon een IRQ heeft... zoniet, op naar de bios.
Pagina: 1