Hoi Devvriendjes 

Alvast bedankt voor het fix0ren
- Als een user nog niet is ingelogd staat zijn 'laatste bezoek' op unixtime 0, zou dat niet logischer zijn om dit bij het aanmaken van een user gelijk te stellen aan het registratiemoment ?
- Als ik zoek naar een gebruiker, kom ik eerst in een tussenscherm, waar ik de gebruikers met een uitzondering kan bekijken. Ik weet niet precies waar deze functie voor is, maar ik zie zo 1-2-3 niet waarom iemand erop zou willen klikken ?
Is het niet handiger om deze functie ergens anders neer te zetten, bijvoorbeeld onder de gebruiker groepen ? En als je hem daar niet kwijt wilt, kan hij ook nog in het daadwerkelijke zoekfunctie bij de 'bijzondere gebruikers' - Als ik dan verder klik, en daadwerkelijk een gebruiker ga opzoeken zie ik geen geselecteerde optie staan bij de radiobuttons van 'Fuzzy search', aan het gedrag van deze functie te zien neem hij dan de optie 'nee', misschien kan dit nog even verduidelijkt worden met een zwart stipje ?
- Is het geen idee, vanuit een gebruikers oogpunt, om de opties die ik niet mag kiezen ook niet aanklikbaar te maken ? Ik bedoel, leuk dat er een optie 'overige' is, maar ik mag daar toch niet komen
Alvast bedankt voor het fix0ren
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt