Toon posts:

Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje heb ik passief deze newsgroup gevolgd en heb ik een hoop geleerd van jullie discussie's.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de volgende vraag (die ik in andere vormen al wel een paar keer voorbij heb zien komen).

Mijn vriendin heeft gisteren te horen gekregen dat ze binnen een week (!) een computer mag kopen via een pc-prive regeling.
Op zich is dit natuurlijk erg leuk, maar de beslissingstijd is toch wel wat kort.

Via de shop survey heb ik een winkel gevonden (SWW in Zoetermeer)waar ik het volgende wil gaan kopen:

AMD Thunderbird 850MHz 256Kb PGA fl 559

Asus A7V SOCKET-A KT133 5*PCI UDMA-100 5*USB NO-SOUND ATX fl 459

AOpen CD-952E 52X CD-ROM fl 135

Cooler Master DP5-6H51 SOCKET-7/-370/-A t/m 1.2GHz fl 39

Creative Soundblaster Live! Player 1024 PCI OEM fl 157

IBM Telesto 75GXP 30Gb DTLA-307030 ATA-6/UDMA-100 7200RPM fl 479

Cube DP133-06416 128Mb PC133 DIMM 168 PIN SDRAM fl 215

ALLIED DATA TOR-VMPNL560-CR TORNADO VMP 560 CR 56K PCI fl 89

Iiyama Vision Master Pro411 A705MT 17IN 0.25NF/86KHz/TCO'99/3J OS fl 749

AOpen HQ-08 Big Tower Aqua 300W/ATX fl 289

Creative PCWorks FPS1000 4-Kanaals Uitvoer 1xSubwoofer+4xSatellite fl 145

Logitech CordlessDesktop iTouch + Cordless MouseMan Wheel fl 249

Asus V7700 GeForce2 GTS 32Mb AGP Deluxe Retail fl 725

Ik wil het setje voornamelijk gaan gebruiken voor het spelen van flightsims (FS2000/X-plane ed).

Wat vinden jullie van bovenstaande configuratie en heeft iemand van jullie ervaring met SWW? Al het advies is welkom.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Staszek

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 13:44

nitpicker

uNF

Mijn vriendin heeft gisteren te horen gekregen dat ze binnen een week (!) een computer mag kopen via een pc-prive regeling. (...) Ik wil het setje voornamelijk gaan gebruiken voor het spelen van flightsims (FS2000/X-plane ed).
;)

Maar het ziet er leuk uit!

Verwijderd

Topicstarter
Goed he,

Mijn vriendin koopt de computer en ik mag zeggen wat erin moet! Op zo'n moment moet je natuurlijk ook een beetje aan jezelf denken.

Verwijderd

Aardige config. Maar een paar opmerkingen. Zo de keuze voor je keyboard + muis erg goed. (Heb ik zelf ook, bevalt heel erg goed) Maar denk er wel om er niemand anders in huis is die ook zo'n ramplank heeft, want dat stoort enorm op elkaar. Ook vind ik dat sommige dingen erg duur zijn. B.v. dat toetsenbord. Je kan hem ook halen voor 209,-
Geluidskaart is ook leuk. Veel waar voor je geld. Verder heb je een goeie keus gemaakt met de HDD, de monitor en bovenal de AMD procc.

Groet

Verwijderd

Oh, en dan nog even dit: die GTS2 kun je ook vervangen voor een MX. Werkt ook goed. Die refreshrates en resoluties die je kan halen met die GTS2 liggen ruim boven de prestaties van je monitor. MX is dan voldoende. Maar een 19" is ook een optie. Dan zo ik wel de GTS2 houden

Wederom een groet

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip.
Is het niet zo dat die GTS veel hogere frame rates haalt bij spelletjes, zodat je beeld ook in hogere resoluties niet gaat schokken?

Groeten
Pagina: 1