Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze week vele honderden km gereden in Duitsland en ik ben er zeeeeer tevreden over mijn Medion PPC40600; zelfs in de grootsteden stuurde zij mij perfekt tot aan de aangeduide parkeergarage. Alleen na een 3tal minuten valt het beeld weg en als ik tik op het scherm komt het terug. Na 3 minuten valt dit weer weg enz... . Zij spreekt wel lieflijk verder maar toch... ik heb er liever beeld bij
Welke instelling moet ik veranderen of kan dat niet??

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

RTFM

oftewel lees de gebruiksaanwijzing, daar staat het vast wel in

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

Topicstarter
Er staat NIKS van in de handleiding

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Is het een screensaver of energiestand? ben verder niet bekend met het product..

[ Voor 12% gewijzigd door Justice op 05-02-2004 22:50 ]

Human Bobby

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

breinonline

Are you afraid to be known?

Je ppc zet ongetwijfeld het scherm uit na een bepaalde tijd om energie te besparen. Kijk eens bij de instellingen van je windowsversie de erop staat. Het heeft iig niks met je navigatieprogramma van doen. En dat er niks van in de handleiding staat verbaasd me niks: als er al een beetje fatsoendelijke handleiding bij geleverd word bij Medion, dan zeker niet over hoe windows werkt.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini