Toon posts:

Website in tabellen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een website maken met tabellen ipv frames. Dat werkt handiger en is overzichtelijker. Maar mijn probleem is: ik ben niet zo een ster in PHP.
Met wat voor script zorg ik ervoor dat de (sub)paginas in de cellen van de tabel worden geladen?
Ik heb op phpfreakz.nl het script al gevonden, maar ik heb geen idee welke waarden ik moet veranderen. Iemand wel?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Welk script bedoel je hier? Staat er wellicht een readme bij? Wat voor waarden bedoel je?

Zou je wat meer informatie kunnen geven over wat je precies wilt en waarmee? want 'een script' is een beetje algemeen :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

momania

iPhone 30! Bam!

Ik heb geen idee wat voor code je nu al hebt en wat je nou precies wilt.

GoT is iig niet de plek van "ik heb een script maar het werkt niet, wie helpt"?

Als je nog niet veel van html/php/etc afweet, lijkt he mij verstandiger om je eerst daar eens wat meer in te verdiepen en met wat simpelers te beginnen. ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik denk niemand, aangezien je niet zegt welk script het is, dus wij kunnen het al helemaal niet weten natuurlijk 8)7

Als je zelf een PHP script maakt, maar je komt er niet meer uit, dan kan je het proberen in Programming & Webscripting, nadat je Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 26-01* (met name het beleid) hebt doorgelezen. Succes :)

edit:
Laaaaaaat 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 05-02-2004 22:29 ]

Dit topic is gesloten.