Verhoging Tiscali maandbedrag t.g.v. snelheidsverhoging KPN

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08-2025
Het volgende fenomeen biedt zich vandaag per brief aan mij aan :r :

"Wellicht heeft u het al gehoord. KPN heeft in de maand januari 2004 de snelheid van het ADSL Basis abonnement verhoogd. Dit heeft ook gevolgen voor u. Door deze verhoging van de snelheid van KPN wordt Tiscali geconfronteerd met hogere kosten die worden doorberekend in de maandelijkse abonnemensbedragen."

Hieronder wordt dus aangegeven wat je kunt doen :? :

- Of zelfde snelheid (1024kbps) maar ineens een DATALIMIET VAN SLECHTS 2 GB :'(, wel terwijl de kosten worden verlaagd naar 34,95 per maand (10 euro winst) maar je zult 25,- administratiekosten moeten betalen 8)7 ;

- Of de hogere snelheid (2048kbps _/-\o_) voor een aanzienlijk hoger bedrag van 49,95 per maand (5 euro meer! :( ).

Even voor de duidelijkheid: Tiscali mag toch niet zomaar de voorwaarden van een datalimiet veranderen of zomaar de prijs verhogen? Dat is toch een soort van contractbreuk, aangezien ik nog maar één maand "trotse" eigenaar van een één-jarig contract ben!

Ben ik nu gerechtigd om het contract toch per direct op te zeggen? Wie o wie heeft de oplossing voor dit belachelijke concept van Tiscali?

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08-2025
Sorry... had ik nog niet gevonden... Dank u!!

_/-\o_

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.