contact zonnet

Pagina: 1
Acties:
  • 938 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:22
Wie kan mij vertellen wat het telefoonnummer en het klachten/helpdesk email adres is van zonnet.
ik ben een half uur aan het zoeken geweest op zonnet.nl maar als je op helpdesk klikt krijgt je een paar problemen waar mijne niet helemaal tussen staat en er staat 1 zielig antwoordje bij dat 99 van de 100x niet werkt.

mijn adsl valt iedere 15-30 minuten weg, en dan moet ik opnieuw opstarten.
toen vond ik het antwoord op zonnet: moetje nieuwe drivers voor je speedtouch 330 installeren, nou ik gedaan, de nieuwste, en na 10 minuten was het alweer gedaan met de pret en kon ik opnieuw gaan opstarten.

ik ben ik het nou goed beu en zkr als die gasten niet eens een normaal email en telefoon nummer op hun site zetten.

Weet iemand toevallig ook een andere goeie provider die ik kan gebruiken voor het geval ik zonnet de deur uit flikker? :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 16:51
Telefonisch:
U kunt de Zon Klantenservice bellen op het volgende nummer:
0900-0440440 (0,70 Euro per minuut)
Bereikbaar:
7 dagen in de week van 09:00 tot 22:00 uur
snel zijn dus :Z

[ Voor 6% gewijzigd door Speedener op 05-02-2004 21:56 ]

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

http://bsc.helptu.nl/p_sn_li.asp?UID={77646D1A-3A1A-47C7-9365-CC215807FDC9}&T=NL&DirectUse=J&Frames=NONE&Scrolling=&DirectGebruikersGroep=2&ItemID=0&ProductList=&CategoryList=&NodeID=3937&ServiceItem=&PageCount=2&arrayHistory=1,2567,2746

Zon ondersteunt uitsluitend de diensten die Zon aanbiedt, zoals onder andere: internet toegang zoekmogelijkheden, individuele ruimte op het web, e-mail en nieuws-,chat groepen, Zon Inclusief, Zon ADSL, Zon Regelmatig en Zon Vaak.
Enkele voorbeelden van producten welke wij niet ondersteunen: Apple Macintosh OS 9.1 en lager, computer hardware, alle niet door Zon geleverde software/producten (o.a. MSN Messenger, Hotmail, Kazaa).
Voor de producten die wij niet ondersteunen dient u contact op te nemen met de leverancier van het betreffende product.

Telefonisch:
U kunt de Zon Klantenservice bellen op het volgende nummer:
0900-0440440 (0,70 Euro per minuut)
Bereikbaar:
7 dagen in de week van 09:00 tot 22:00 uur

E-mailadressen:
klantenservice@zonnet.nl (algemene vragen)
zonbreedband@zonnet.nl (vragen over Zon ADSL)
rekening@zonnet.nl (vragen over de rekening)
zonkwadraat@zonnet.nl (vragen over Zon Vaak)
zoninclusief@zonnet.nl (vragen over Zon Inclusief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100299

Persoonlijk heb ik overigens erg nare ervaringen met de service van zonnet. Ben op het moment wel uiters content met mijn zonnet -lite verbinding (zeker na de speed opgrade van KPN) stringkjes gehad) maar enorm slechte ervaring met servicec maar das eenlang en ingewikkeld verhaal over een dubbele abbonement en geen aanlsuiting :)