Toon posts:

[handycam] sony ccd-f250e

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

De camera die in de titel staat heeft een probleem met bandjes afspelen. Op het moment dat ik er een tape indoe en het ding af wil spelen knippert het volgende teken in de kijker:

code:
1
2
3
/\
--
--

Het is dus een driehoek met daaronder nog een streepje (denk de streepjes iets dichter bijelkaar zodat je een driekhoek krijgt en gelijk daaronder nog een horizontaal streepje. Nou is helaas de manual verloren gegaan. Overal gezocht maar niets kunnen vinden. Weet iemand wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit slaat meestal op een fout met het loopwerk.
Als het inrijgen niet voltooid kan worden en het inrijgen loopt vast verschijnt dit symbool.
Dit kan veel verschillende oorzaken hebben o.a vuil, lekkende smd elco's of een los contact , flatcable breuk etc....
Soms wil het helpen om gewoon de accu eraf te halen en weer erop of bandje erin en eruit.
Kijk eens of er niets in het apparaat zit zoals een tape stickertje ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*sgop*

Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 19:30
Mijn moeder heeft er nog een liggen, gratis af te halen denk ik, mocht het nog zin hebben😄

Ik was op zoek naar het bouwjaar van dit type ... Van voor 2004 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic is van 20 jaar terug. En de weinige deelnemers erin zijn allemaal niet meer actief hier. Snel op slot dus want dit heeft geen zin.

Dit topic is gesloten.