Met de appwiz van microsoft visual c++ heb ik een een 'single document bases' application/project aangemaakt. Na het toevoegen van dialogs en buttons etc.. wilde ik eigenlijk heel iets simpels doen.. het plaatsen van tekst op het scherm!
Op één of andere manier lukt het me maar niet! Ik heb geprobeerd op een onpaint() in de mainframe te zetten daar iets mee te doen.. helaas zonder succes..
Uiteindelijk wil ik graag tempNaam op het scherm zien te toveren.
M'n code ziet er als volgt uit:
Heeft iemand een suggestie?
Op één of andere manier lukt het me maar niet! Ik heb geprobeerd op een onpaint() in de mainframe te zetten daar iets mee te doen.. helaas zonder succes..
Uiteindelijk wil ik graag tempNaam op het scherm zien te toveren.
M'n code ziet er als volgt uit:
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| void CMainFrame::OnPaint() { CString str="test"; CPaintDC dc(this); dc.TextOut(40,50,str); } void CMainFrame::OnRekeningAanmakengirorekening() { // TODO: Add your command handler code here int tempRekeningNr = 0; CString tempNaam; CAanmakenGiroDlg dlg; dlg.m_RekeningNr = tempRekeningNr; if (dlg.DoModal() == IDOK) { tempRekeningNr = dlg.m_RekeningNr; tempNaam = dlg.m_Naam; OnPaint(); } } |
Heeft iemand een suggestie?
[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 05-02-2004 21:36 . Reden: [code]-tags zijn mooi ja :) ]