Toon posts:

Drivers voor Hercules 3D prophet 4500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Hercules 3D prophet 4500 64 MB TV-OUT. Tot nu toe heb ik nooit problemen met deze kaart gehad.

Nu heb ik sinds vandaag een nieuw spel genaamd CUBE. Dit is een spel waarbij je online tegen elkaar kunt vechten. (quake-soortig) Tot zover gaat alles goed.
Nu probeer ik het spel te spelen en krijg problemen. Ik schiet mezelf constant neer met mijn eigen raketten en ik kan niemand anders raken. Ik heb de faq van het spel gelezen en daar staat het volgende:
Cube runs, but I can't shoot anything / rockets blow up in my face!
Cube uses OpenGL to find out what position in the 3d world the crosshair is pointing at. If you have old/buggy drivers, or drivers for a badly supported card, it may be that this feature is broken. Your only solution is to install better/newer drivers, or failing that, buy a new card
Ik heb de laatste drivers van de hercules gehaald maar daar gaat het niet beter door. (Drivers voor XP)
Weet iemand van jullie waar ik mischien andere (betere) drivers kan krijgen???

Link van het spel: http://cube.sourceforge.net/

Ik draai windows xp op een pentium III 800.

M.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Al op driverguide gekeken of ze daar ook chipset drivers hebben? Nu is dit een niet zoveel gebruikte kaart, maar misschien dat er wel drivers voor te vinden zijn. Dus moet je even kijken op de Kyro chipset (die deze kaart heeft als het goed is).