Logitech Cordless muis kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 20:32
Het pijltje van mijn muis schiet af en toe over het beeld zonder dat ik de muis aanraak. Batterijen zijn nieuw, schoongemaakt en alle frequenties geprobeerd. Is de muis kapot? Of is het iets anders?

Wilko

Verwijderd

Kut man, ik heb hem ook en ik moet zeggen dat ik zoiets echt nog nooit heb meegemaakt. Niet een antwoord op je vraag, maar het is het beste wat ik kan doen ...

Verwijderd

Ik heb ook zo'n muis (cordless wheel mouse)van Logitech. In combinatie met de cordless iTouch desktop.
Dit is alweer de tweede (muis). De eerste is "per ongeluk" gestorven.
Waarom ik hem voor de tweede keer gekocht heb, weet ik eigenlijk niet.
Deze doet ook raar. "Schiet" spontaan over het scherm en soms voelt het aan of je hem gewoon vooruit moet "duwen". Ook blijft hij wel eens "kleven".
Als er iemand een oplossing heeft, graag !!

Verwijderd

Garantie wellicht???

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Ik heb ook zo'n Logitech I-touch cordless toetsenbord en muis.
Heel af en toe blijft de muis wel eens hangen ja. Maar uit zichzelf bewegen doet ie nooit. Wat ik dan altijd doe is opnieuw connecten. Dus op het connect knopje drukken van de muis. Als dat niet lukt moet je ook maar eens op het connect knopje van de ontvanger drukken en op het connect knopje van de muis. Dan doet ie het altijd weer perfect.
Dat probleem heb ik ook wel eens met het toetsenbord. Dan blijft een knop hangen of hij reageert amper. Best wel irritant. Maar het is gewoon een kwestie van opnieuw connecten. Dan doet ie het weer helemaal goed. :)

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Dat vreemde bewegen heb ik ook gehad...lag bij mij aan PS2/rate, dat werkt niet echt lekker...

wat het misschien ook nog zou kunnen zijn is dat je de reciever te dicht bij een elektronisch aparaat hebt staan....daar moet ie minstens 20cm vandaan staan...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• Coyote
  • Laatst online: 08-04-2021
Er is al wel eens eerder een topic geweest over dit probleem dacht ik...
Ik heb het soms ook, maar als ik dan ff op wat toetsen druk (ctrl, alt, shift enzo) dan doet ie het daarna weer goed...
Suc6 ermee

Verwijderd

Topic is inderdaad pas nog geweest ja en ik had er toen ook last van . Ik had overigens ook PS/2 rate draaien . Oplossing : nieuwe Mouseware (8.62) installeren . Anders kun je misschien de Rate in het mousewaremenu of PS/2 rate verlagen .

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:47
Ik heb zelf ook een Cordless Wheelmouse. Bij mij bleef ie ook wel eens hangen. Oplossingen:
- stop er een grotere muisbal in. Die in de Logitech is naar mijn smaak te klein en heeft teveel speling.
- maak de wieltjes die rond het balletje zit geregeld schoon. Ze zijn snel smerig en dan gaat ie er brak muizen :)

*piep*

• Coyote
  • Laatst online: 08-04-2021
Dit heb ik ook gehad met mijn eerste draadloze muis. Er zat ene heel lichtgewicht zwart balletje in. Die heb ik toen vervangen en daarna deed ie het prima. tegenwoordig zitten er wel goed 'muiskloten' in...

• SiGNe
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Heb je het kabeltje wel goed aangesloten? :P

ok erg flauw

Niet?
[Specs]

Pagina: 1