Toon posts:

[W2k Terminal Srvr] Quick launch knipperen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met het volgende probleem?

De icoontjes van mijn Quick launch staan te knipperen wanneer ik een verbinding maak naar een TS. Dit treedt alleen op met een standaard gebruikers account, wanneer ik een verbinding maak met een admin account is er niets aan de hand. Zowel de servers als de clients zijn voorzien van het w2k besturingsysteem.
Misschien dat iemand dit al eens heeft mee gemaakt en weet hoe ik dit moet verhelpen

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Is dat de quiclaucnh op je TS of op de client :?

Lijkt me ergens een probje in je All Users profile ?

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Deze gaat even naar Windows Operated Systems :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En een kleine titeledit erbij: zie WOS Policy :)

Zie verder Koffie in "W2k Terminal Srvr] Quick launch knippere..." :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Koffie schreef op 06 februari 2004 @ 09:34:
Is dat de quiclaucnh op je TS of op de client :?

Lijkt me ergens een probje in je All Users profile ?
sorry vergeten ...het gaat om de clients

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mijn eerste gedachte is dan naar je videkaart drivers kijken. (Gaat het om hardwarematig & softwarematig identieke of verschillende systemen?

Trouwens nog welkom@GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 06 februari 2004 @ 15:40:
Mijn eerste gedachte is dan naar je videkaart drivers kijken. (Gaat het om hardwarematig & softwarematig identieke of verschillende systemen?

Trouwens nog welkom@GoT :)
Hier op de werkplek hebben we allemaal de zelfde configuraties en machines [compaq EVO, P4, 256MB geheugen ,W2K], de systemen bij de mensen thuis hebben ’98, ME, W2K en XP. Dit probleem telt voor zowel thuis als op de werkplek.

HOB zegt hier geen oplossing voor te hebben?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Gebruik je overal de HOB client? Begin eens met de native RDP client van Microsoft om eventueel een specifiek probleem met HOB uit te sluiten.

Verder - je zegt dat dit op de client gebeurt, bedoel je hiermee dat je systemtray lokaal begint te knipperen of op de server? Verder - als je lokaal als 'normale' user aanlogt, heb je dit probleem ook?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 06 februari 2004 @ 16:40:
Gebruik je overal de HOB client? Begin eens met de native RDP client van Microsoft om eventueel een specifiek probleem met HOB uit te sluiten.

Verder - je zegt dat dit op de client gebeurt, bedoel je hiermee dat je systemtray lokaal begint te knipperen of op de server? Verder - als je lokaal als 'normale' user aanlogt, heb je dit probleem ook?
Dat zou ik wel willen maar dat gaat helaas niet om HOB tijdelijk te verwijderen.
Wanneer er met een admin account op de client word aangemeld om de verbinding te maken knipperen icoontjes niet, meld ik mij aan met een normaal user account dan wel. Op de server zelf zijn er geen problemen het gaat hier echt om de clients van de gebruikers die thuis aan het werk zijn.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volgens mij is dit probleem vaker voorbij gekomen - ik kan alleen geen topic vinden met ook daadwerkelijk een oplossing.

Heb je een virusscanner draaien? Zo ja - zet die eens uit om te zien ofdat daarmee het probleem opgelost is?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 06 februari 2004 @ 23:12:
Volgens mij is dit probleem vaker voorbij gekomen - ik kan alleen geen topic vinden met ook daadwerkelijk een oplossing.

Heb je een virusscanner draaien? Zo ja - zet die eens uit om te zien ofdat daarmee het probleem opgelost is?
Mcafee, die ga ik uitzetten want misschien dat het iets te maken heeft met updates via ePolicy Orchestrator ik ga maandag het een en ander testen. ik laat het wel weten of het is gelukt. bedankt en een goed weekend
Pagina: 1