Ik heb sinds kort een celly 600 gekregen met een fsp145-50ni aopen voeding. Maar deze gaat weer niet aan 
Ik heb wat @ google gezocht en vond een gaar word document van deze voeding met deze volgende tekst:
De voeding levert nog wel 5.0 volt standby (gemeten @ mobo!). Oh jah, heeft deze voeding geen fuse ofsow want ik kan dit nergens vinden misschien is dat een probleem
Ik heb wat @ google gezocht en vond een gaar word document van deze voeding met deze volgende tekst:
Diegen van wie ik `m heb gekregen zei toen hij iets aan plugde er een blauwe vonk uit kwam.A short circuit at any output shall cause no damage to the power supply nor blow the primary fuse. The supply may shut down in the event of a short circuit and require remove AC Power on restart. A short circuit consists of application of a test resistance of less than 0.05 ohms at each output with maximum load on all other outputs.
De voeding levert nog wel 5.0 volt standby (gemeten @ mobo!). Oh jah, heeft deze voeding geen fuse ofsow want ik kan dit nergens vinden misschien is dat een probleem
[ Voor 8% gewijzigd door Meneer aard op 05-02-2004 19:33 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+