[Voeding] Wil niet uit standby komen

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:06

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik heb sinds kort een celly 600 gekregen met een fsp145-50ni aopen voeding. Maar deze gaat weer niet aan :(

Ik heb wat @ google gezocht en vond een gaar word document van deze voeding met deze volgende tekst:
A short circuit at any output shall cause no damage to the power supply nor blow the primary fuse. The supply may shut down in the event of a short circuit and require remove AC Power on restart. A short circuit consists of application of a test resistance of less than 0.05 ohms at each output with maximum load on all other outputs.
Diegen van wie ik `m heb gekregen zei toen hij iets aan plugde er een blauwe vonk uit kwam.

De voeding levert nog wel 5.0 volt standby (gemeten @ mobo!). Oh jah, heeft deze voeding geen fuse ofsow want ik kan dit nergens vinden misschien is dat een probleem |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer aard op 05-02-2004 19:33 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:10
ff andere voeding proberen, werkt dat wel, dan werp je deze richting prullenbak en koopt een andere :)

Verwijderd

gekregen spullen waar blauwe vlammen uit komen?
denk dat je zelf het antwoord wel weet dan he :9

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:45

frapex

got r00t

moederbord kan ook kapot zijn, omdat de vonken ervan afsprongen :X

Andere voeding is natuurlijk altijd te proberen :)

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 19:33:
gekregen spullen waar blauwe vlammen uit komen?
denk dat je zelf het antwoord wel weet dan he :9
Uit de aansluit conn. voor hdd etc. Maar ik kan nergens vinden of dit gaar :+ ding een zekering heeft.

En weet iemand waar de ik de 5.0sb kan meten?
frapex schreef op 05 februari 2004 @ 19:33:
moederbord kan ook kapot zijn, omdat de vonken ervan afsprongen :X

Andere voeding is natuurlijk altijd te proberen :)
Mobo is goed, getest met andere voeding, maar nu denk je van problem solved :+ Maar niet dus het mooi klein kut kastje (lekker klein voor in de hoek :P ) past geen normale voeding :( .

update!
Ik heb zojuist even de 5vsb (lang leve de GoT search, wie deze functie heeft bedacht: _/-\o_ ) IS 5.2 volt constant.
Lijkt net of ie niet uit de standby wil komen :X

[ Voor 49% gewijzigd door Meneer aard op 05-02-2004 19:48 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op verzoek titel aangepast :)

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Bedankt :)

Ik heb weer wat voor uit gang geboekt, hij gaat af en toe met de door verbind truuk (jawel naar hard meppen) 5 sec/korter/langer aan :) . De zekering is nu ook terecht maar het is geen gewoon dingetje; rood rondje met 4a en 250v.

Pagina: 1