"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Het viel me gewoon opNoork schreef op 05 februari 2004 @ 19:25:
Maak je je hier echt druk om? Ik kijk nooit naar die titelbalk wanneer ik aan het browsen ben.
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
neemt niet weg dat het wel mag ingekort worden natuurlijk
[ Voor 36% gewijzigd door The Bad Seed op 05-02-2004 19:33 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:02
Probleem met afkorten is dat niet iedereen de afkortingen kent. Zeker /23 zegt mij helemaal niks en kan niet voor elk forum onthouden welk nummer er voor staat
Intentionally left blank
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:02
Denk dat de mannen van Parse dat vast niet leuk vindencrisp schreef op 05 februari 2004 @ 19:33:
In de templates kan ik hooguit " - Powered by React" er afhakken....
De afkortingen zoals NOS, is dat geen optie?
[ Voor 8% gewijzigd door We Are Borg op 05-02-2004 20:04 ]
En de forumnamen afgekort weergeven? Dus dat er dit komt te staan:crisp schreef op 05 februari 2004 @ 19:33:
In de templates kan ik hooguit " - Powered by React" er afhakken....
[edit]GoT - Topictitelkwestie - BUG - Powered by React
Hoi We Are Borg
[ Voor 6% gewijzigd door Harm op 05-02-2004 19:39 . Reden: BTW ]
[ Voor 33% gewijzigd door Noork op 05-02-2004 19:42 ]
Verwijderd
ik dacht namelijk dat dit RBeF of RBF was? ik ken nog niet alle afkortingen en zo en nu dan moet ik ff met me wenkbrauwen fronsen en ff op de hoofdpagina kijken welke ze zouden bedoelen.....
NB. ik dacht toen ik nieuw was dat SeM of LA een computer iets waren
Maar dat wordt, zoals je op de screenshot kan zien, niet afgekort. Dus ik denk dat het dit probleem niet zal verhelpen. Of je zou doormiddel van dat gedeelte weglaten meer tekens moeten kunnen krijgenNoork schreef op 05 februari 2004 @ 19:41:
Dat "Microsoft Internet Explorer" valt ook weg te halen. Maar dat heeft niks met got te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 05-02-2004 19:55 ]
The devil is in the details.
Dit topic is gesloten.
![]()