Toon posts:

Sommige sites vallen weg

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Heb gezocht binnen de search, maar een gelijk probleem als die van mij kon ik niet vinden: soms wanneer ik bepaalde pagina's bezoek, valt de website zonder aankondiging of melding weg. Wanneer ik bijvoorbeeld naar www.belcompany.com ga, opent hij de pagina voor ca. de helft, en dan valt de hele pagina weg. Ik moet explorer dan weer opnieuw opstarten. Mijn verbinding (via snelle ADSL) blijft gewoon staan, daar gebeurt verder niets mee. Hij doet het maar bij sommige pagina's: zoals nu op tweakers.net heb ik helemaal geen problemen. Waar kan het aan liggen? Ik heb windows XP, kan het misschien aan Java software ofzo liggen? Of een bepaalde instelling? Ik ben een behoorlijke computernerd dus:
_/-\o_

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op die site werkt het eea met Java. Kan zijn dat je VM niet helemaal lekker is.
Kijk anders of die andere sites die fout gaan ook iets met Java hebben.

Mijn IE (Xp sp1, alles geupdate) struikelt er trouwens niet over.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
naar mijn mening is het idd Java, probleem is alleen: hoe moet ik dat in orde krijgen? Opnieuw Java downloaden?

• Voutloos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 17:18:
naar mijn mening is het idd Java, probleem is alleen: hoe moet ik dat in orde krijgen? Opnieuw Java downloaden?
Als dat jouw mening is, is dit dan geen retorische vraag?

Ja dus.
Is het proberen zeker waard.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
aheem, dat probeer ik dus nu: wanneer ik op java.com naar de downloads wil doorlinken wordt ik er ook afgegooid...Dus toch geen Javaprobleem dan?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het kan vanalles zijn, misschien is het wel spyware, misschien ligt het aan je hardware, of zijn het aardstralen, je beschrijvingen zijn allemaal nog al erg onduidelijk.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Voutloos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 17:23:
aheem, dat probeer ik dus nu: wanneer ik op java.com naar de downloads wil doorlinken wordt ik er ook afgegooid...Dus toch geen Javaprobleem dan?
Op die download page draait een script die het automagisch wil doen. Dus check ook je beveiligingsinstellingen van IE.

En als je virus/spyware/adware vrij, moet je daar ook meteen voor zorgen. (alhoewel ik dan niet verklaren waarom sommige sites wel / niet)

offtopic:
Ik vind je beschrijvingen ook onduidelijk eerlijk gezegd...

[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 05-02-2004 17:29 ]

{signature}

Verwijderd

Volgens mij staat je internet beveiliging gewoon te zwaar ingesteld van je web browser zodat je geen JAVA scripts mag bekijken enz.

Kijk eens op http://demo.webcam.nl/ en kies een voorbeeld Robot WebCam, dus een van de bestuurbare webcams;

Krijg je dan een melding dat je eenmalig een ActiveX plug-in moet downloaden?

Je kan je browser beveiliging aanpassen;

Ga via het Internet Explorer menu naar Extra > Internet-opties. Klik Beveiliging aan en klik op 'Aangepast niveau'. Kijk onderaan bij 'Beveiliging:' naar het huidige niveau en schrijf deze waarde op om deze later terug te kunnen zetten. Je kunt nu onderaan bij 'Beveiliging: ' het niveau op 'Zeer Laag' zetten. Klik hierna op 'Opnieuw instellen'.
Klik hierna 'Ja'.
Mod-break:

Ik heb je post wat meer leesbaar gemaakt door de 'enters' er uit te halen. Je hoeft alleen de enter knop te gebruiken als je een nieuwe alinea begint ;)
Overigens heb ik meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt je groet weg te halen, op ons forum is dat helemaal niet nodig: Begroeting onder posts & replies

[ Voor 29% gewijzigd door F_J_K op 05-02-2004 19:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
weet dat mijn beschrijvingen onduidelijk zijn, maar het is ook heel vaag! Ik wordt er gewoon afgegooid, maar ik weet niet waar het mee te maken heeft. Heb naar mijn weten geen virussen etc.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar helaas: het heeft niets te maken met beveiliging. Heb ook Java VM opnieuw geinstalleerd, maar dat wil ook niet werken. Moet ik er mee leren leven?

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:52

MrFish

Untitled

Het is natuurlijk niet echt een oplossing voor je probleem, maar is het geen idee om een andere browser te gaan gebruiken? Mozilla Firebird is het proberen waard. Gaat het daarmee ook fout, tja... dan weet je dat het iig niet aan Internet Explorer ligt.

[ Voor 1% gewijzigd door MrFish op 05-02-2004 18:16 . Reden: tikfoutje.. ]

Check mijn thuisbatterijsimulator en EPEX forecast

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Maar dan ook op bijvoorbeeld http://pagina.nl of de site van hotmail. De pagina laadt. De titel blijft wel staan maar voor de rest kijk je naar een lege achtergrond. Zodra je bron weergeven doet zie je ook niet de complete HTML code.

De pc is op virussen gescanned. Is nooit veel spyware opgegaan maar voor de zekerheid ad aware gedraaid. Voor de rest draait er windows XP op. Java en internet explorer beide opnieuw geinstalleerd, zonder effect. En aan de browserinstellingen ligt het verder niet want die staan goed.

Iemand toch nog een idee?

• CertLog
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Toevallig Norton Internet Security software geinstalleerd (of een andere firewall achtig iets)?
Zo ja, zet dat eens uit, of ingeval van Norton gooi het er helemaal af.

If you cannot dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.

Verwijderd

Norton antivirus staat er wel op. Kan hem eens uitzetten maar ben nu niet waar de pc staat. Laat wel weten of het geholpen heeft.
Pagina: 1