Toon posts:

[xhtml/css] Probleempjes met IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een design (zie hier) en daar heb ik enkele schoonheidsfoutjes met Internet Explorer (6.0) en Mozilla Firebird (0.7) gevonden.

Bij IE werkt mijn menuutje (de zwarte border) niet geheel correct, want wanneer je met je muis over één van de items gaat, rekt de "witte border" mee met de border die verschijnt aan de onderkant van het item (je zult het begrijpen wanneer je het uitprobeert).

En bij Mozilla Firebird gaat er iets fout en dat is dat de header van mijn design, 1 á 2 pixels verschuift wanneer er een scrollbalk komt in de browser (dit kun je testen door met je scrollmuis - CTRL + scrollen - de tekstgrootte te vergroten, waardoor er een scrollbalk in je browser verschijnt).

Hoe kan ik deze twee probleempjes oplossen? Het ligt iig niet aan het boxmodel, want die "hack" staat al in mijn stylesheet.

Linkjes; design met de bijbehorende stylesheet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 17:01 ]

Verwijderd

Ik kan jouw eerste fout niet vinden hoor (heb IE 6)....

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Geinspireerd op http://www.simplebits.com/ zeker?

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 16:36:
Ik kan jouw eerste fout niet vinden hoor (heb IE 6)....
Als jij over bijv. "Home" gaat, is er geen uitrekking van de witte border rechts van die link? Dat is best gek, want ik heb hier IE 6.0 (SP1) en daar gebeurt het wel...

Ik had trouwens een foutje gemaakt, de eerste fout zie je alleen in IE en de tweede fout alleen in Firebird.
Ik heb het design gemaakt op basis van dit artikel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 17:02 ]

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 19:24
[knip]

niks gezegt :X

[ Voor 142% gewijzigd door kleautviool op 05-02-2004 17:12 ]