Toon posts:

WiFi

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik bne van plan om WiFi te gaan aanschaffen, maar is er ook een mogelijkheid om dat gratis te doen?(WiFi-Kaart heb ik namelijk al)
Ik woon in Tilburg-noord.

Alvast bedabnkt voor de reacties :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je hebt al WiFi. Is gewoon draadloos netwerk. Heb je internet op je netwerk, heb je draadloos internet. Heb je zelf geen internet:

Vraag aan een buurman/vrouw/jongen/meisje of deze internet heeft, en het met jou wil delen. Anders heb je gewoon vette pech, WiFi heeft niet zo'n groot bereik.

[ Voor 31% gewijzigd door RaZ op 05-02-2004 16:29 ]

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op 05 februari 2004 @ 16:28:
Vraag aan een buurman/vrouw/jongen/meisje of deze internet heeft, en het met jou wil delen. Anders heb je gewoon vette pech, WiFi heeft niet zo'n groot bereik.
Ik weet dat WiFi niet zo'n groot bereik heeft. Par meter verder op zit een antenne, moet toch wel goed genoeg zijn. Ik schat dat er 400m een paal zit voor WiFi.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hoe weet je zo zeker dat wifi is ?
Ik heb het idee dat je het allemaal niet zo begrijpt, dus ik zou eerst maar even op onderzoek gaan voordat je verder vragen gaat stellen.

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 05 februari 2004 @ 16:37:
Hoe weet je zo zeker dat wifi is ?
Ik heb het idee dat je het allemaal niet zo begrijpt, dus ik zou eerst maar even op onderzoek gaan voordat je verder vragen gaat stellen.
Ik heb dat een paar maanden gelezen in een krant van Tilburg. Dat er vlak in onze buurt een antenne staat.

Ik heb al wel gezocht, maar kan alleen niet zo veel dingen vinden 8)7

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 16:41:
[...]

Ik heb dat een paar maanden gelezen in een krant van Tilburg. Dat er vlak in onze buurt een antenne staat.
Dan zul je contact moeten opnemen met de eigenaar van deze zendmast, om toegang te krijgen.

Mocht het een 'open' systeem zijn, dan kun je dmv een goede antenne er ook gebruik van maken. En hoe en wat over antenne's, is gelukkig in de search te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.