[WinXP] Remote desktop

Pagina: 1
Acties:

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:37
Ik ga op men andere pc windows xp home edition installeren, heb eindelijk een legale kopie te pakken gekregen aan een mooie prijs :*)

Graag zou ik ook gebruik maken van de remote desktop functie, maar winxp home edition kan geen server zijn. Het kan wel verbinding maken met een Windows XP professional...

Is er geen mogelijkheid, zodat de computer met winxp home edition server kan spelen voor remote desktop, zodat ik verbinding kan maken vanaf mijn computer?

Is er een aanpassing nodig aan WinXPHome of zijn er andere progjes die hetzelfde kunnen verwezelijken?

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
ik zou eens kijken naar realvnc

System Specs

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-05 20:54
Ik vind dus persoonlijk vnc veel trager werken als remote desktop..

Weet alleen zo geen andere oplossing. Upgraden naar Pro misschien. :Y) Maar denk niet dat dat de bedoeling is.

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
MADG0BLIN schreef op 05 februari 2004 @ 15:45:
[...]

Ik vind dus persoonlijk vnc veel trager werken als remote desktop..

Weet alleen zo geen andere oplossing. Upgraden naar Pro misschien. :Y) Maar denk niet dat dat de bedoeling is.
Tsja daarom ook, tis makkelijk en gratis en het werkt...

Maar upgraden naar Pro is iig wel handiger zeker met netwerken ;)

System Specs

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Radmin werkt beter dan VNC, niet traag op de remote pc, etc.

Everything is possible, until it's not.

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:37
VNC heb ik al geprobeert en is idd wel traag, maar is dan wel weer gratis. Radmin is wel vlugger, maar is dan weer te betalen..

En die remote desktop functie van winxp pro werkt zo lekker hmmm, kan ik beter een professional editie aanschaffen.

Toch bedankt voor de reply's! :)

Verwijderd

RumanoVVV schreef op 05 februari 2004 @ 16:01:
VNC heb ik al geprobeert en is idd wel traag, maar is dan wel weer gratis. Radmin is wel vlugger, maar is dan weer te betalen..

En die remote desktop functie van winxp pro werkt zo lekker hmmm, kan ik beter een professional editie aanschaffen.

Toch bedankt voor de reply's! :)
Bij mij werkt realvnc het best toch vind ik, dit is dan wel over het internet niet over gewoon netwerk. In een gewoon netwerk werkt radmin wel het snelst.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 15:11

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

home als remote desktop server kun je gewoon vergeten omdat het er gewoon niet inzit. Heb het ook al es nagezocht. oplossing idd pro kopen :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1