Ons bedrijf heeft sinds een kleine tijd een webpagina lopen. Op die webpagina kunnen leden zich inloggen en krijgen meer informatie te zien als ze dat hebben gedaan.
Nu is er laatst een brief de deur uit gedaan naar al die leden met hun inlognaam en wachtwoord.
Vandaag waren er 2 gebruikers die zichzelf niet konden inloggen.
Ik heb nagekeken of hun gebruikersnaam en wachtwoord correct waren.
Dit klopte allemaal. Ik heb op de site proberen in te loggen maar ik kreeg geen toegang. Ik heb het bestand naar de desbetrefende server upgeload om zo misschien het probleem te verhelpen. Ook dit werkte niet.
Ik heb de naam veranderd en zo proberen in te loggen. Helaas werkte dit ook niet.
Dit is een van de 2 gebruikers (natuurlijk naam en wachtwoord weggehaald)
Zoals je ziet staan tamelijk wat gebruikers in.
Ik gebruik het inlogsysteem van phpsecurepages.
Weet iemand een oplossing? Of iets wat je denkt dat ik over het hoofd heb gezien? Ik kom er namelijk echt niet meer uit. Kan dit een bug zijn in dit inlogsysteem?
Nu is er laatst een brief de deur uit gedaan naar al die leden met hun inlognaam en wachtwoord.
Vandaag waren er 2 gebruikers die zichzelf niet konden inloggen.
Ik heb nagekeken of hun gebruikersnaam en wachtwoord correct waren.
Dit klopte allemaal. Ik heb op de site proberen in te loggen maar ik kreeg geen toegang. Ik heb het bestand naar de desbetrefende server upgeload om zo misschien het probleem te verhelpen. Ook dit werkte niet.
Ik heb de naam veranderd en zo proberen in te loggen. Helaas werkte dit ook niet.
Dit is een van de 2 gebruikers (natuurlijk naam en wachtwoord weggehaald)
PHP:
1
2
3
4
5
6
| <? $cfgLogin[566] = 'gebruiker'; $cfgPassword[566] = 'wachtwoord'; $cfgUserLevel[566] = '1'; $cfgUserID[566] = 'LEDEN496'; ?> |
Zoals je ziet staan tamelijk wat gebruikers in.
Ik gebruik het inlogsysteem van phpsecurepages.
Weet iemand een oplossing? Of iets wat je denkt dat ik over het hoofd heb gezien? Ik kom er namelijk echt niet meer uit. Kan dit een bug zijn in dit inlogsysteem?