Nieuwe GSM + abonnement: Advies graag

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• RouT
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-12-2014
Hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon + abonnement. Ik heb al meerdere online winkels bekeken en ben ook voor advies geweest bij een offline winkel. Desdanks heb ik nog niet echt een goed beeld van wat ik het beste kan kopen. Wat zijn jullie goede ervaringen en hebben jullie misschien nog tips/advies?

Mijn wensen:
- GSM icm abonnemt
- abonnement max. 25€ per maand
- duur abonnement max. 2 jaar
- Prijs GSM: liefst gratis
- Features GSM: liefst kleuren scherm, en mogelijk FM radio...
- Ik wil hem gebruiken voor bellen (voornamelijk naar mobiel) en SMS. Andere functies als MMS vind ik niet belangrijk.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Ga eerst eens kijken welke telefoon je wilt hebben, en welke aanbiedingen er zijn icm verschillende abo's.. wij kunnen weinig zeggen over welke telefoon/abo je moet nemen..

Het is geheel persoonlijk..

Pvouput live

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Het is de bedoeling dat je op z'n minst wat eigen research doet en daar ook duidelijk blijk van geeft. Er is op internet echt meer dan genoeg te vinden, en er zijn legio telecom-vergelijk-sites. Op GoT zijn er tientallen topics over de verschillende mobiele providers en ook over zo'n beetje elke GSM is hier al een topic te vinden.

Deze gaat dus dicht omdat je vraag veel te algemeen is.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.