Toon posts:

Vcore verhogen via software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat hier al wat topics over zijn maar toch ff een vraagje.
Kan je de vcore ook verhogen via software ( dus niet via je bios) want ik kan me vcore niet verhogen via me bios.
Me vcore staat atm op 1,46V wat mij heel weinig lijkt als ik de andere topics lees.

Specs:
Moederbord: MSI 6701
Processor: 2,66 ghz oc't naar 3,11 ghz
256 MB DDR SDRAM PC2700
120 gb HD

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 14:23 ]

Verwijderd

nee lukt het niet :)

Maar misschien is het handiger om even te vertellen om welke mobo het hier gaat?

Verwijderd

Topicstarter
Oh en ik heb een 400 watt voeding.

Verwijderd

Ja dat kan maar alleen met een NForce 2 mobo ;) . Ik zou liever handmatig in je bios doen i.p.v softwarematig.

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-01 01:28

Hazuki

On my Suzuki

Kan wel met mijn mobo, check dit maar. ;)

*Link gefix0rd ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Hazuki op 05-02-2004 14:40 ]

Koekie?

Verwijderd

titelfix.

Verwijderd

Topicstarter
Dat topic is leuk hoor. Maar de links zijn dood.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

De link doet het nu weer hoor SecDemonic :) Maar als het niet kan via de BIOS zou je nog kunnen kijken of je ergens een volt mod kan vinden dat je het hardwarematig oplost :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-02 18:08

Mojo

The Power Within

Ik heb een Chaintech 7VJL Apogee Deluxe, daar kan het gewoon mee. Dit met het programma Apogee overclocking utility, kan zelfs in windows de FSB omhoog pompen. :X

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
ja ik kan ook in windows me fsb verhogen alleen in dat proggie kan je niet de vcore verhogen.

Verwijderd

Topicstarter
ff voor de zekerheid. Waar staat pcies in de bios waar je vcore kan oppompen. Mss heb ik wel verkeerd gekeken. :F
Pagina: 1