Ik wil ADSL via een USB-modem installeren op een PC met Windosw-98, tweede editie. Dit doe ik met een cd van kpn (Wanadoo Lite abb.)Halverwege de installatie wordt gevraagd om de cd van Windows. Als ik die plaats, wordt het bestand atmui.dll(en daarna nog minstens een andere dll-file) niet gevonden in de map WIN98.
Dit bestand kan ik via de windows-zoeker nergens vinden (win98 cd, windows c: en adsl cd)
Daarna heb ik de rest van de installatie maar geannuleerd en het reeds geinstalleerde deel van de software weer verwijderd.
Als ik vervolgens de PC weer opstart ontbreken vnetsetup.vxd, vredir.vxd, dfs.vxd, ndiswan.vxd en msnp32.dll. Een deel van deze bestanden kan ik via mijn oude verbinding downloaden.
Wat is hier eigenlijk fout gegaan? Maar vooral hoe kom ik verder???
Ook de patch op de site van kpn voor windows 98 werkt niet, hij blijft zoeken naar atmui.dll...
Titel klopt niet helemaal, moet natuurlijk atmui.dll zijn!
Dit bestand kan ik via de windows-zoeker nergens vinden (win98 cd, windows c: en adsl cd)
Daarna heb ik de rest van de installatie maar geannuleerd en het reeds geinstalleerde deel van de software weer verwijderd.
Als ik vervolgens de PC weer opstart ontbreken vnetsetup.vxd, vredir.vxd, dfs.vxd, ndiswan.vxd en msnp32.dll. Een deel van deze bestanden kan ik via mijn oude verbinding downloaden.
Wat is hier eigenlijk fout gegaan? Maar vooral hoe kom ik verder???
Ook de patch op de site van kpn voor windows 98 werkt niet, hij blijft zoeken naar atmui.dll...
Titel klopt niet helemaal, moet natuurlijk atmui.dll zijn!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 14:09 ]