Toon posts:

Rise of Nations foutje tijdens install

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
LS,
Ik heb helaas een file'tje op mn cd die het begeven heeft, sawmill_0a_snow.tga, deze staat in de map "\art\snow" in de root van het spel.... En op de cd in GAME2.CAB...

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mocht je in bezit zijn van dit spel het betreffende bestandje naar me te mailen...

mail: knip

[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 05-02-2004 13:28 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Ik zou teruggaan naar de winkel ipv hier om het ene bestand te vragen. Waarschijnlijk is je CD corrupt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Fuelke schreef op 05 februari 2004 @ 13:27:
Ik zou teruggaan naar de winkel ipv hier om het ene bestand te vragen. Waarschijnlijk is je CD corrupt.
neej helaas kan alleen maar 24 na de aankoop ruilen en in de originele verpakking en ik heb de kras zelf veroorzaakt... :'( :'( :'(

Verwijderd

En als je de cd naar de harddisk kopieerd en vanuit daar probeerd te runnen... heb je dat al geprobeerd? Misschien wil het namelijk na een aantal keren kopieren wel lukken!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Beschrijf het probleem in een mail naar de distributeur (in dit geval Microsoft Benelux gok ik). Als je het game pas recent aangekocht hebt bestaat de kans dat ze je een nieuwe CD opsturen. (moet je uiteraard wel je eigen originele cd inleveren). Weet niet of het altijd werkt, maar die ene keer dat ik een kras had op cd heeft EA deze kostenloos vervangen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Fuelke schreef op 05 februari 2004 @ 13:33:
Beschrijf het probleem in een mail naar de distributeur (in dit geval Microsoft Benelux gok ik). Als je het game pas recent aangekocht hebt bestaat de kans dat ze je een nieuwe CD opsturen. (moet je uiteraard wel je eigen originele cd inleveren). Weet niet of het altijd werkt, maar die ene keer dat ik een kras had op cd heeft EA deze kostenloos vervangen.
Dat ga ik dan ook zeker doen alleen duurt dit weer enkele werkdagen en ik wil dit spel toch nu wel es graag even spelen dus wanneer iemand me gelukkig kan maken met dit file'tje dan kan ik eerst nog ff spelen ;)

thnx en plz _/-\o_
Pagina: 1