Op mijn pc, die altijd goed werkte, krijg in mijn account heel vaak de foutmelding van Windows XP: 'Een van de netwerkkabels is niet aangesloten.' Alle connectoren zitten er nog goed aan, en de kabel is niet verlegt. Dus geen fout in de kabel lijkt me want hij pakt hem af en toe wel alleen dan na paar minuten meestal krijg ik weer de error. Er zit verder niet echt een ritme in.
Dit is allemaal sinds afgelopen zaterdag, toen heeft een vriend van me met Remote Control wat gespeeld. Hij zegt dat het onmogelijk daaraan kan liggen. Maar heb er alleen last van in mijn eigen account waar Remote Control is geinstalleerd. Wie hoe ik dit probleem kan oplossen want je zult ongetwijfeld begrijpen dat dit heel irritant is.
Alvast bedankt.
Dit is allemaal sinds afgelopen zaterdag, toen heeft een vriend van me met Remote Control wat gespeeld. Hij zegt dat het onmogelijk daaraan kan liggen. Maar heb er alleen last van in mijn eigen account waar Remote Control is geinstalleerd. Wie hoe ik dit probleem kan oplossen want je zult ongetwijfeld begrijpen dat dit heel irritant is.
Alvast bedankt.