3D-Bril, ELSA Revelator 3D Infrarood

Pagina: 1
Acties:

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:41

coldasice

business intelligence

Topicstarter
Bij letsbuyit.com staat deze als suggestie en nu weet ik niet welke videokaart hierbij het geschiktste is.
Ze hebben het over de

Grafische kaart: Elsa Erazor II of hoger, willekeurige NVIDIA TNT of GeForce256 (niet ASUS).

Welke kun je dan het beste aanschaffen en welke is het goedkoopste. Als er meerdere mensen zijn die deze bril willen hebben meld je dan ff aan bij letsbuyit bij suggestie's stemmen dan krijgen we hem er zeker door. sinds mijn plaatsing in de pricewatch van de logitech formula force GP hebben er 18 extra aanmeldingen plaatsgevonden.

Ik heb nu nog een voodoo2 1000 met 12 MB....dit is toch zeker te weinig voor die bril of niet?

Bedankt alvast voor jullie adviezen.

freelance-intelligence.info

Verwijderd

het mooiste is natuurlijk om een elsa kaartje aan te schaffen.. omdat de 3d support standaard al in de drivers zit!

mnaar het kan op elke videokaart, dus het moet eigenlijk niet uit maken.

er zit gewoon een soort "splitterkabel" bij waar je dus je monitorkabel en 3dbril op aan sluit.

ik heb zelf de gladiac gts 64 en de 3d revelator infrarood... een echte aanrader!

mzzlz
;)

• coldasice

coldasice

business intelligence

Topicstarter
dit staat op de review van tweakers...maar als jij de bril thuis hebt weet ik het niet meer

Elsa 3D Revelator review
Gepost door Robin Evers Woensdag 15 September 1999 - 11:51 - bron: Hardwareinfo.net
Bij Hardwareinfo.net is een test te vinden van de Elsa 3D Revelator, dat is die coole 3D bril die helaas alleen met Elsa Erazor kaarten werkt. Check de review hier.

Verwijderd

nee, je kan dees echt op elke videokaart draaien!
je moet maar ff op de elsa site kijken

www.elsa.com

en dan gewoon ff naar products en dan revelator..

je hebt wel een flinke monitor nodig, omdat je op een dubbele refresh rate draait!
dus minimaal wel 120Hz !!

mzzlz
;)

• coldasice

coldasice

business intelligence

Topicstarter
Lukt dus nooit met mijn fielips 105s met 100 hz refreshed rate....en voodoo2 1000 met 12 MB....dan valt die bril af want dat kost me zoveel om de rest aan te passen...jammer....

• coldasice

coldasice

business intelligence

Topicstarter
Als ik nog een voodoo2 1000 koop met 12 MB zou dit genoeg zijn voor die bril???
Ik weet dat een sli op sommige gebieden beter is dan bijvoorbeeld een voodoo3 volgens een review.

Verwijderd

je kan natuurlijk wel met minder draaien... maar is niet echt bevordelijk voor den oogjes...
ut knippert dan een beetje..

tja... ik draai hem zelf meestal op 1280x1024x32 op 150Hz... das gewoon lekker gamen.. (vooral UT... je weet niet wat je meemaakt!!!)

en dan in de combo met Gamevoice is het helemaal compleet...

jajaja, ik weet het... als ik zit te gamen lijk ik wel een nerd.. hehehehe...
bril, headphone... etc..

lol

mzzlz
;)

Verwijderd

Volgens mij werkt deze bril niet met een voodoo2 hoor.. Volgens mij moet je een NVidia chipset hebben, anders word het helemaal niet ondersteunt door de driver die je bij Elsa kunt downloaden. Ik heb de bril zelf ook, en hij werkt wel op bijna alle TNT(2) en Geforce (2) kaarten. Behalve ASUS dus voor zover ik weet. ik heb hem al op heel wat kaartjes geprobeerd.. Ik vind het resultaat op mijn Elsa Erazor x2 het mooist, maarja, daar zit de ondersteuning dan ook standaard in. Over de monitor: 100Hz is genoeg, alleen moet je dan niet al te gevoelig zijn voor trillend beeld, omdat je feitelijk dan maar op 50hz draait. ik draai op een refresh rate van 130hz met de bril, en vind dit redelijk prettig, alleen moet je er geen hele dagen achter gaan zitten want dan word je gek!

Verwijderd

Hoe gaat dat dan zitten met een VooDoo 3 2000 ?

Zou dat wel gaan lukken of kan ik beter mijn oogjes open houden voor andere stereo / shutter glasses?

Zo ja? Iemand suggesties...

Zo nee? Wie doet er mee de prijs omlaag schroeven op letsbuyit... :P

GRT
Pagina: 1