Toon posts:

PC crasht bij afsluiten ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb enkele weken geleden m'n computer een beetje geupgraded, maar de pc crasht bij het afsluiten. Op het moment dat je denkt 'nu gaat 'ie automatisch uit' krijg ik een blauw scherm :'( , met Windows is gestopt....Hij crasht als er games zijn gespeeld (o.a. GP3 en Diablo2). Als er geWord of geExceld is sluit het beestje normaal af...

Ik heb Windows ME NL draaien met, zover ik weet, alle drivers ook voor ME. Systeem is het volgende:
- Aopen HX-45
- Soltek SL-KV75+
- Duron 800@800 :)
- 128 MB
- IBM 14,4 7200rpm
- ASUS V7100 Pure 32 Mb (D3 6.31 drivers)
- SB Live Player 1024
- Creative Encore kit 6x (incl. DXR3-kaart)
- 56k E-Tech modem (isa)

Ik dacht zelf evt. aan een (VGA)driverprobleem.

Is er iemand die me hier iets over kan vertellen??

Alvast bedankt!!!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Vanaf detonator versie 6.49 had ik nergens last meer van

Verwijderd

Dat had ik ook :(:(

nu heb ik maar weer win98SE en alles werkt weer perfect

niet alles evensnel als ME maar goed geen blauwe schermen meer :)

Verwijderd

Dit probleem had ik ook toen ik zo'n fucking bullshit moederneukerige optische muis had gekocht !

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Inderdaad is het opnieuw installeren van win98se een hele goede optie, heb ik ook net gedaan en al zeker twee uur !! GEEN blauwe schermen meer gehad :) :) :) :) :) :) :)

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:26
Ik heb ook wel last van deze @%#$& schermpjes maar ach de stroom kan er ook op andere wijzen af >:)

Ben verder wel tevreden over ME en wil niet meer terug naar SE.

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

dat heb ik ook :'(. na games ed een blauw scherm bij afsluiten en na 'serieuze' apps zoals word ed geen problemen.
heb een A7V, V7700, TB900@900, 128 Mb Hyundai 133 Mhz, 2x20 Gb 7200 tpm en windows ME.

ik vraag me ook al een tijdje af hoe dat kan. op microsoft.com staat wel een patch voor deze problemen maar dat is eigenlijk voor harddisken met een groot cache geheugen en een snelle processor. dat heb ik (vind ik) toevallig allemaal wel maar het maakt geen flaus aus :( als met of zonder patch.

dus als iemand een oplossing heeft :)

Verwijderd

Heb je ook de Sounblaster WinME drivers? Toen ik deze nog niet had, kreeg ook ik bij het afsluiten blauwe schermen...

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Misschien een goed idee om eerst Win98SE en dan Win2000 te installeren?
Sinds ze allebei zijn geinstalleerd bij mij, loopt Win98SE niet meer blauw aan. En Win2000 heb ik trouwens nog nooit een blauwtje zien lopen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 december 2000 09:32 schreef Mavericus het volgende:
Hallo,

Ik heb enkele weken geleden m'n computer een beetje geupgraded, maar de pc crasht bij het afsluiten. Op het moment dat je denkt 'nu gaat 'ie automatisch uit' krijg ik een blauw scherm :'( , met Windows is gestopt....Hij crasht als er games zijn gespeeld (o.a. GP3 en Diablo2). Als er geWord of geExceld is sluit het beestje normaal af...

Ik heb Windows ME NL draaien met, zover ik weet, alle drivers ook voor ME. Systeem is het volgende:
- Aopen HX-45
- Soltek SL-KV75+
- Duron 800@800 :)
- 128 MB
- IBM 14,4 7200rpm
- ASUS V7100 Pure 32 Mb (D3 6.31 drivers)
- SB Live Player 1024
- Creative Encore kit 6x (incl. DXR3-kaart)
- 56k E-Tech modem (isa)

Ik dacht zelf evt. aan een (VGA)driverprobleem.

Is er iemand die me hier iets over kan vertellen??

Alvast bedankt!!!
Ik moet eraan toevoegen dat ik ook een Microsoft Exploder Optical (USB) heb... Trouwens voor de Live! heb ik LiveWare 3 voor ME eropstaan...

Verwijderd

ME zuigt gewoon

Verwijderd

Ik kan wel zien dat jullie er weinig moeite voor doen om erachter te komen hoe je wel goed kunt afsluiten, de oplossing is niet ver van huis!!! deze had ik 4 maanden geleden al gevonden toen ik net mijn thunderbird had: start opnieuw op en doe dan de computer uit :7
Sindsdien heb ik altijd al zo afgesloten.
Pagina: 1