Toon posts:

Standalone Client voor WinXP remote desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een standalone client (Niet degene van MS want die kan ik hier op school niet installeren) voor winXP remote desktop. Om met mijn thuiscomputer te connecten. Welk programma kan dit? (zonder dll's etc)

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Ehm, waarom denk je dat je niks op school mag installeren?

En dan nog, google is your friend...

[ Voor 26% gewijzigd door BèR op 05-02-2004 11:44 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-05 21:10
Je kunt de VNC server en VNC viewer proberen; is welliswaar niet RDP, maar het werkt..
Of probeer RemotelyAnywhere die via een Java applet connect, webbased..

[ Voor 4% gewijzigd door Krypt op 05-02-2004 11:45 ]

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Als ik VNC gewild had had ik het wel op mijn PC geinstalleerd. Ik ga dan toch Radmin installeren en geen VNC maar ik wil voor vandaag graag weten of er een client is die kan connecten met mijn PC via remote Desktop van XP. Installeren mag best op school het kan alleen niet, iedereen draait hier ook trillian enzo.
Ik heb al op download.com gezocht maar als je niet weet hoe het heet is dat moeilijk zoeken

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:54

lonkhuijzen

100% ADH

Je kan op je pc ook een remote desktop webserver maken.

Dan ga je met je browser gewoon naar jou compu en log je zo in.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 09:49
IIS 5 of 6 installeren, Remote Desktop Web Connection installeren, poortmappen, klaar :) dan nog hopen dat je school poort 3389 door laat :)

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 18:59
de client van winxp kan je ook los op de pc zetten, alleen mstsc.exe en mstsc.dll nodig

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-05 21:10
En wat je ook kan doen; als je tenminste ActiveX zuth mag opstarten/installen; via google even zoeken naar TSWEB RDP.. Daar staat vast wel een TSWeb server waar je je ip kan invullen en kun RDP'en

Pvouput live

Pagina: 1