Toon posts:

[exchange 2003] geen mail in te stellen bij nieuwe user

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem, ik maak een user aan helemaal volgens de FAQ(uitleg van mutsje). Hij rond het helemaal af, maar op het moment dat ik inlog met de nieuwe user kan ik de hele mailbox niet vinden.

Ook als je kijkt bij de properties valt het volgende op
als kijkt e-mail adresses is dit leeg. :?

Bij users bij wie die wel werkt
staat er en een smtp en een x.400. De smtp kan ik aanmaken ,maar de x400 niet ik heb namelijk geen admd, maar daar wordt wel om gevraagd.

server:
windows server 2003
exchange 2003

wie helpt me?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 12:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
klein kickje heb het echt snel nodig

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi ais,

Je moet even wachten tot je hele Active Directory is gerepliceerd en de mailbox is aangemaakt. Dit duurt enige tijd. Vandaar dat in beginsel het boxje met de mailboxen in AD Users & Computers leeg blijft. Of heb je hier al op gewacht ?

Wat bedoel je met admd ?
Wat draait de client voor Office versie ? Is deze voorzien van het laatste service pack ? Dit zijn zo een paar dingen die ik me afvraag. Het kicken van je topic binnen 24 uur zonder significante extra info wordt op GoT niet echt gewaardeerd. Zie dat je hier nog niet zo lang komt. Mag ik je misschien de Windows Operated Systems - Policy aanraden ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
er is een hele dag overheen gegaan en de mailbox is nog niet aangemaakt. client is xp, maar op de exchange is hij er al niet. Dus de client doet er eigenlijk niet toe.

voor admd kijk bij x.400 properties
general
dan
prmd (p) admd(a)

admd = administrative management domain

had de eerste info geweizigd in plaats van kick vandaar de kick,maar zal het volgende keer nietr meer doen

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 12:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
erg stom laatste updates vergeten te doen, het is hierdoor opgelost. |:(