Ik heb een probleem met een Mylex 960P (3 poorts SCSI LVD) daar hangen netjes 4x 18 GB IBM Dara schijven aan in mijn DUAL PIII 500 met 256 Meg...
nergens op draaiende....
Het probleem is als ik dat programma om in die bios van die SCSI kaart te komen draai.. detecteert hij 4 schijven.. en dan komt hij in dat programma (DACCF)...
wil ik de schijven automatisch/handmatig laten herkennen.. zegt hij dat de schijven niet precies even groot zijn.. (4 dezelfde schijven.. bij elkaar gekocht(ooit) zelfde serienummers/bouwdag/chipset.. bla bla)
nou heb ik al gezocht op GoT.. maar vond niet veel over die kaart... iemand met een Mylex en 2 10K Quantum schijven ..maar die had niet dit probleem
de mylexkaart heb ik tot de laatste versie bios gebracht...
zo zit het(zoals het hoort)
SCSIkaart -->(plug LVD naar SCSI(80 pins))-->kabel-->schijfID 0,1,2,3 --> terminator
Ik verder kijken in dat DACCF
op een gegeven moment.. staat er ... FORMAT DISKS...
dit werkt.. en ze zijn inderdaad leeg...
(even op andere scsi kaart gezet.. waar ze het trouwens wel op doen(AIC-7850))
..
ik kijken naar de gegevens van die dingen.. (in DACCF)
staat er dat er 4x 2 TerraByte inzit...
nou zou ik dat wel leuk vinden .. maar ja.. hij doet het niet.. en ook niet detecteren...
heeft iemand een ID hoe dit wel gaat werken.. ??
de mylex kaart is de versie met de 128 Kb Bios..
nergens op draaiende....
Het probleem is als ik dat programma om in die bios van die SCSI kaart te komen draai.. detecteert hij 4 schijven.. en dan komt hij in dat programma (DACCF)...
wil ik de schijven automatisch/handmatig laten herkennen.. zegt hij dat de schijven niet precies even groot zijn.. (4 dezelfde schijven.. bij elkaar gekocht(ooit) zelfde serienummers/bouwdag/chipset.. bla bla)
nou heb ik al gezocht op GoT.. maar vond niet veel over die kaart... iemand met een Mylex en 2 10K Quantum schijven ..maar die had niet dit probleem
de mylexkaart heb ik tot de laatste versie bios gebracht...
zo zit het(zoals het hoort)
SCSIkaart -->(plug LVD naar SCSI(80 pins))-->kabel-->schijfID 0,1,2,3 --> terminator
Ik verder kijken in dat DACCF
op een gegeven moment.. staat er ... FORMAT DISKS...
dit werkt.. en ze zijn inderdaad leeg...
(even op andere scsi kaart gezet.. waar ze het trouwens wel op doen(AIC-7850))
..
ik kijken naar de gegevens van die dingen.. (in DACCF)
staat er dat er 4x 2 TerraByte inzit...
nou zou ik dat wel leuk vinden .. maar ja.. hij doet het niet.. en ook niet detecteren...
heeft iemand een ID hoe dit wel gaat werken.. ??
de mylex kaart is de versie met de 128 Kb Bios..