[CSS]text-align werkt niet in Mozilla

Pagina: 1
Acties:

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025
Ik heb gister ff een simpel paginatje gemaakt met CSS om een beetje aan crossbrowser-compatibiliteit te werken (damn wat een woord).

Wij werken in onze web-apps meestal met dynamische content in geneste tabellen (lekker belangrijk verder maar ok...) Normaal deed ik alles voor IE 5.5+ (lekker makkelijk) Nu wil ik een beetje meer verdiepen in CSS en Mozilla(firebird) etc.

Ik heb een stylesheet:
code:
1
hier stond css

Met de volgende HTML:

HTML:
1
hier stond html

Op zich werkt alles, zelfs de classes als height = 5px; voor spacer-rows in tabellen (volgens W3C heeft een td geen height attribute, en zo truck ik hier een beetje omheen) Alleen de zooi centreerd niet.... Ik had hier uit verschillende topics al begrepen dat ik de body al met text-align moet definieren, maar zelfs dat werkt niet :?

Iemand een idee?

[ Voor 70% gewijzigd door Roeligan op 05-02-2004 11:00 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Welke text aligned niet goed dan? Die in de TD's?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:36
Als je geen width:100% voor de body opgeeft....

Trouwens, laat de volgende keer de irrelevante HTML/CSS weg.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Roeligan
@willem169:
Ik heb de body nu width: 100% gegeven maar hij doet nog steeds hetzelfde.
Ik heb de code erbij gezet omdat er anders groepen wordt waarom ik geen code plaats omdat mensen niet kunnen zien of ik wat fout heb gedaan...

@Andre:
Hij zet de tabel niet in het midden. In de 1e tabel worden de andere genest, en die worden ook niet gecentreerd

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Roeligan schreef op 05 februari 2004 @ 10:52:
@willem169:
Ik heb de body nu width: 100% gegeven maar hij doet nog steeds hetzelfde.
Ik heb de code erbij gezet omdat er anders groepen wordt waarom ik geen code plaats omdat mensen niet kunnen zien of ik wat fout heb gedaan...
Je mag wel code plaatsen, maar dan alleen relevante code (zoals willem169 ook zegt)
@Andre:
Hij zet de tabel niet in het midden. In de 1e tabel worden de andere genest, en die worden ook niet gecentreerd
Zet die tabel ook op text-align:center?

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Hmmm, en als je in container nou 's margin-left: auto en margin-right: auto doet ?

[ Voor 157% gewijzigd door 1st_Ro op 05-02-2004 10:59 ]

• Roeligan
Ik zal de code ff weghalen...

GHet gaat dus om de body, hier staat een tabel in met de class main die op t-a:center staat, dat doet ie dus niet ook al staat er dat de body ook t-a:center heeft. Hierin een tabel met de class screen die ook t-a:center heeft... dat vindt ik dus vaag.

@Ro:
Staat er ook al in...

@Ro 2:
Niet in die tabel.... werkt thx!

[ Voor 13% gewijzigd door Roeligan op 05-02-2004 11:01 ]

RatPack #814

Pagina: 1