"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Wij hebben precies hetzelfde probleem..
proxy op school en de kennisnet proxy..
In principe kom ik dus wel door schoolproxy maar hoe dan door kennisnet heen te komen:?
/me denkt dat er veel scholen met
So please help us...
BTW: Wie zegt het woord *proxyclient* of *clientproxy* iets? Was een versluierde tip van de sysop hier..
Verwijderd
Verwijderd
Op woensdag 13 december 2000 11:42 schreef Scraper het volgende:
Jammer, had gehoopt dat jullie zo geholpen waren. Ikke zit niet achter zon proxy, dus ik kan jullie er ook niet mee helpen, suc6 ermee
.
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Totdat ik sneaky (as usual) DAP installeerde, die kon bij de instellingen de proxy gewoon vinden! Dat was een totaal andere als die van kennisnet, nadat ik die had ingevoerd Flush/Fetchte ie wel !!
Dus tip: * Download DownloadAcceleratorPro, installeer het en laat hem de proxy opzoeken! *
Verwijderd
Ik waardeer je hulp maar hier hebben we allang aan gedacht.. helpt niet..Op woensdag 13 december 2000 15:03 schreef Felysium het volgende:
misschien moet je uu encoded aanzetten...
Ik kan niet mailen... (jah ok met hotmail wel..) Maar dat is zowiezo kut:( Stel nu dat net de buff-out AL je pcz op de proxy gedeleted wordt ofsow :(Anders mail je toch regelmatig je buffels naar flush@distributed.net??????
Nu zullen er idd nog wel meer mensen zijn die ons willen helpen door te zeggen kijk in IE naar je proxy settings en vul die in oid.. maar dat hebben we al geprobeert
/me bedoelt het niet zo kwaad hoor
Verwijderd
}:O:oBETER:o}:OOp woensdag 13 december 2000 15:38 schreef WarPuppy het volgende:
Ik d8 dat ik ook een slachtoffer was van Kennisnet, omdat mijn school ook daar via ging. Ik had die instellingen gedaan uit vorige topics, hielp nix.
Totdat ik sneaky (as usual) DAP installeerde, die kon bij de instellingen de proxy gewoon vinden! Dat was een totaal andere als die van kennisnet, nadat ik die had ingevoerd Flush/Fetchte ie wel !!
Dus tip: * Download DownloadAcceleratorPro, installeer het en laat hem de proxy opzoeken! *
Maar.. heeft jouw school ook een eigen proxy draaien? Als je alleen maar met een kennisnetproxy te maken hebt is het niet zo'n probleem..
/me probeert het morgen iig wel
Nu lukt het met sommige compus door poort 80 van de proxty op school zelf.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
morgen zal ik DAP wel eens laten zoeken, TNX voor de tip!
maar misschien kan je hier ook ff de instellingen zelf posten?
--Roy Goodman
Verwijderd
Verwijderd
Ja hier kom je op ons tweede probleem...Op woensdag 13 december 2000 20:53 schreef DSmarty het volgende:
Draai anders gewoon intern een perproxy, dan kan ik je via mail wel voorzien van buffers, en de boel ook flushen....
Ik heb nu ook een perproxy draaien voor zo'n 100 pcz, maar die pc staat niet de hele dag aan.. sterker nog alleen maar als er 1 van onze Randstad }:O-en achterzit. De pproxy moet nl met CTRL+C afgesloten worden en wij kunnen dit dus niet zomaar aanzetten als we niet weten wie er achter zit...
Dus pc (met pproxy) staat nou laten we zeggen 4 Randstad }:O-en * gem 3 tussenuren in de week dat we achter DIE pc kunnen (als ie niet bezet is
En in die 15 uur per week moeten dus ALLE computers fetch/flushen naar die proxy.. dit kan gewoon niet
Misschien kunnen we nu in het biocabinet de pc gebruiken als proxy zodat ie daar wel de hele dag kan draaien. Maar wat als.. pc hangt? of iemand leuk CTRL+ALT+DEL doet? of F4 ipv CTRL+C?
Kan je pproxy hidden laten draaien?
Kheb het al geprobeerd met
proxyper>nul maar dat schiet niet op
Nl nog steeds een dos-box...
En kan je er dan ook voor zorgen dat als je win afsluit er een CTRL+C code gegeven wordt aan de pproxy zodat die goed afsluit?
Veel vragen en hopelijk ook veel (bruikbare;)) antwoorden..
BVD
Het spijt mij als bepaalde mensen zich achtergesteld voelden...
Er zitten 4 ipv 3 Randstad }:O-en bij mij op school...
Ja tellen is nu eenmaal moeilijk!
Voor win9x bakken zijn er ook wel proggies volgens mij om 'm onzichtbaar of in de tray te laten draaien.
Voor dat netjes afsluiten zal vast ook wel een oplossing zijn, alleen ik weet 'm niet... helaas
Intentionally left blank
Verwijderd
We hebben wel een NT bak staan als server maar die mogen we niet gebruiken..
Verwijderd
Verwijderd
Mooi proggie.. probleem is nu alleen nog.. hoe sluit dat progje af? (Moet met CTRL+C code eik..)
Kzal dit ff grondig testen thuis..
Ok het is simpel, zelfs je moeder kan het luister goed!
Stap 1: Download DAP.com van http://www.speedbit.com/
Stap 2: Install the shit !
Stap 3: Ok, run DAP; Simpel as that, ga naar c:\program files\Dap\
Stap 4: Dap onscreen Captain? Ok ga dan naar downloads/ Options-Configurations
Stap 5: Ok zoek nu het contextmenuutje Proxy/Firewall settings
Stap 6: Vink HTTP Proxy aan, en ram dan op het magische (waar het om draait) knopje FIND aan!
Stap 7 Ok doe nu de settings in je dnetc.ini dan komt het er als volgt uit te zien (dit is proxy van Titus College dus)
[networking]
firewall-type=http
firewall-host=10.60.0.250:3128
10.60.0.250:3128= ip wat in find stond : poort wat in find stond (dap)
Stap 8 Ga rustig relaxen en flush for Mother DPC !!!
Amen
Allemaal veel suc6 ermee !
Verwijderd
Voor de mensen die niet op school kunnen dl-en (zoals ik:():
DAP is 1,09 Mb en past dus op een schijfje
Enneh.. vergeet het niet te verwijderen.. wel zo netjes
Verwijderd
dat heeft een tijdje gewerkt... totdat kennisnet? alles ging verzieken
blabla... bedankt voor alle tips... hopen dat dat proggie van Felysium werkt... ik hoop et
-------------
Lightning_crew
Lightning_crew
Verwijderd
Dit zijn idd randoms. De kans dat een random blokje goed is, is volgens mij kleiner dan 2/3 hoor! Als ik jou was zou ik een perproxy installeren (hebben wij dus ook gedaan). En dan gewoon elke dag thuis fetch/flushen...Op vrijdag 15 december 2000 12:15 schreef _soh het volgende:
Ummm, hier nog een kennisnet netwerk met 120 pc's, graag had'k 't zooitje aan het grazen gezet, maar zoals gewoonlijk "Unable to assert handshake integrity", nu zie ik dat ie toch aan het grazen is, zijn dit misschien "randoms"? Dat zou ik niet zo heel erg vinden wel jammer dat 1/3 dus niet geldig zal zijn, maar zou het zo werken als ik aan het eind van de week m'n buff out op disk zet? 'k vat het niet helemaal. Smerige proxy.kennisnet.nl:8080 mag van mij naar de klote.
-------------
Lightning_crew
Suc 6
Verwijderd
Volgens DAP:
proxy --> http
poort --> 0
Maar als ik dit in de ini invul...
[Dec 18 08:30:33 UTC] Network::failed to resolve name "http"
:(
En wat nu:? (btw.. op deze bak staat downloaden uitgeschakelt.. kan dat het zijn?)
het is gelukt!!!
mijn koeien hier op school hebben geflusht!!!
hier is het magische stukje ini:
[networking]
dialup-watcher=disabled
firewall-type=http
firewall-host=mail:80
keyserver=us21.v27.distributed.net
disabled=no
firewall-auth=
autofindkeyserver=no
misschien moet je mail ff veranderen ofzo, maar voor mij werkt dit!!!
veel tnx aan timo aka zap
--Roy Goodman
Verwijderd
Gefeliciteerd Flat©
Ik zal es kijken of dat bij ons ook kan..
Heb jij het ook gewoon met DAP gedaan?
een vriend (mede-dpc'er) kwam erachter.
eigenlijk heel vreemd dat ik het niet had geprobeerd, dit zijn eigenlijk de meest standaard instellingen, waarvan ik dacht dat ik ze ook al vaak zat had geprobeerd
maar iig werkt het nu, dus... }:O}:O}:O
--Roy Goodman
't is maar een id, maar bij mij werkte het
--Roy Goodman
Verwijderd
Verdomme.. gast heeft nu login script verandert:
1
2
| del *.rc5 del dnetc.* |
grrrr
Alle buff-outz weg ;'(
Ga ik naar hem toe om te vragen waarom hij dat nou gedaan heeft, want het mocht toch:?
-Ja euh, we kregen euh.. op sommige systemen noujah, euh van die configuratie schermen.. als je de pc opstarte.
AAAAAh onzin! Dat betekent dat dnetc.ini ontbreekt! Kan toch niet :(
Zo dom ben ik nou ook weer niet hoor!
(of het moed expres verwijdert zijn door iemand, maar dat geloof ik niet)
En dan zegt ie ook nog eens:
-Het is ook voor jezelf, ze gaan nu strenger controleren en als ze iemand in DOS zien rotzooien, kan je geschorst worden (Yeah right...)
Dus als ik in dos mn schijfje bekijk, wordt kan ik geschorst worden?
-Euh, nou, euh ja.
Maar wat staat er onder Start--> Programma's ?? Precies :(MS-DOS prompt:(
/me gaat nog 1x een emailtje sturen naar die 'sysop' waarin ik hem alles nog 1x heel goed uitleg en laat zien dat hij er geen last van hoeft te hebben.
Maar als dat niet helpt, help ik hem nooit meer :(
/me zegt nix
/me is behoorlijkt pissed-off!
(maar gelukkig komen morgen onze stats misschien dat ik morgen wat opgeluchter ben)
Jammer leuk geprobeert werkt ook nietOp donderdag 14 december 2000 21:27 schreef neinbrucke het volgende:
tja, dat met DAP isset zelfde als in IE kijken naar proxy instellingen... dat hadden we dus allang... (ik ben dus ook randstad)
dat heeft een tijdje gewerkt... totdat kennisnet? alles ging verzieken
blabla... bedankt voor alle tips... hopen dat dat proggie van Felysium werkt... ik hoop et
Potentiele koetjes, daar moet je altijd open voor staan !
Er mag altijd gezocht worden naar oplossingen !
ik zal even eens naar een proxy scanner zoeken zal er wel wezen toch
wat betreft dap als je een keer op een pc hebt maak dan van dap.exe en license.txt een zip of rar dan is het maar 650KB
en hoeft het niet volledig te installeren.
Maar wat ik ook invul bij connectivity options het maakt allemaal geen fuck uit want ik blijf dit houden:
[Jun 28 12:24:09 UTC] Unable to create network endpoint
ENETDOWN: network down or not available
Ik zal hieronder dan nog wel even neerzetten wat ik precies heb ingesteld :
1) Network Timeout (seconds) ==> 60 (default)
2) Automatically select a distributed.net keyserver? ==> no
3) Keyserver host name(s) ==> us21.v27.distributed.net:21
4) Keyserver port ==> 21
5) Disable fallback to a distributed.net keyserver? ==> yes
6) Firewall/proxy protocol ==> HTTP
7) Firewall hostname:port ==> proxy.kennisnet.nl:80
9) Firewall password ==>
10) Always use UUEncoding? ==> no
11) Dialup-link detection ==> Dial-up detection mode
12) Interfaces to watch ==>
13) Use a specific DUN profile to connect with? ==> no
Ik weet dat dit al tig keer voorbij is gekomen, maar ik heb alles geprobeerd, wat ik tot nu toe gelezen heb, maar ik kom maar niet verder dan die error
Please help, thanks
Verwijderd
Oké, ik heb hier verder helemaal geen verstand van, maar waarom vul je twee keer 21 in? Punt vier is er toch niet voor niks? Zo flusht ie misschien naar "us21.v27.distributed.net:21:21"Op vrijdag 28 juni 2002 14:24 schreef flipjevandejam het volgende:
3) Keyserver host name(s) ==> us21.v27.distributed.net:21
4) Keyserver port ==> 21
Probeer het dus eens met "us21.v27.distributed.net", zonder ":21"
Ach zal wel weer een vage gedachtekronkel van mij zijn.
Verwijderd
verder kan je ook kijken naar mail-servers, ik kan op mijn werk gewoon via poortje 25 van de mailserver naar buiten.
verder poortjes die vaak open staan zijn :
13
21
25
80
110
143
8080
als laatste hebbie ook nog lokale proxy's die dan de officele proxy omzijlen, maar die raad ik te strengste af wegens security redenen.
/me wenst iedereen veel sterkte met het flush gebeuren !!
Verwijderd