Ik wil het standaard koelblok vervangen door de passieve koeling ZM80C-HP van Zalman, echter dit blok koelt ook de memory. Geeft dit problemen wanneer dat niet meer gebeurt?
nee, lijkt me niet. Aangezien andere merken ook alleen maar de core koelen. Het is gewoon een extraatje van Leadtek om bij de verkoop te vertellen "de koeling is zow geweldig! zelfs het geheugen wordt gekoeld".. niet dat het nutteloos is, helemaal niet maar mocht je gaan overclocken zou ik wel adviseren om het geheugen te koelenVerwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 09:18:
Ik wil het standaard koelblok vervangen door de passieve koeling ZM80C-HP van Zalman, echter dit blok koelt ook de memory. Geeft dit problemen wanneer dat niet meer gebeurt?
Moraal: NEE, het mag niet uitmaken voor je videokaart als je ehm op standaard snelheden laat lopen, anders even een oude p1 cooler slopen
[ Voor 5% gewijzigd door MisteRMeesteR op 05-02-2004 10:30 ]
www.google.nl
anders zou je ook memory heatsinks kunnen kopen van bijv. coolermaster...
heb ik ook bij de ti4200 van mijn neefje gedaan, en 't werk perfect.
dit dus:
heb ik ook bij de ti4200 van mijn neefje gedaan, en 't werk perfect.
dit dus:
Ik gebruik nu een maand of 2 de Zalman koeling op een Leadtek 250 en dat werkt prima. Lekker stil !:)
Ik heb hetzelfde gedaan als newbieneo zn neefje, werkt ook prima hier, je hebt nog net wat speling!
Klik hier voor wat pictures > Leadtek A250 GF4 Ti4200 + Zalman ZM80C-HP en meer!
ps, ik heb de alu blokjes ipv de koperen, scheelt nix in performance (ben review kwijt)
Klik hier voor wat pictures > Leadtek A250 GF4 Ti4200 + Zalman ZM80C-HP en meer!
ps, ik heb de alu blokjes ipv de koperen, scheelt nix in performance (ben review kwijt)
[ Voor 17% gewijzigd door aramdin op 06-02-2004 01:35 . Reden: More 1337 info ]