gisteren een pc hier opnieuw geinstalleerd met win 98, alle updates erop, alle software geinstalleerd, pc deed t goed, gebruiker blij, maar vanochtend start hij z'n pc op, die loopt vast en na de herstart kreeg hij mooi 16 kleuren, alle drivers weg etc., zelfs met windows rondleiding opstartscherm. Enne tis niet omdat hij in veilige modus opstart, zover ben ik al... gevalletje pech en opnieuw beginnen of weet iemand iets anders?
Verwijderd
heb je de computer hiervoor gewoon afgesloten? Of was er een bepaalde foutmelding, crash etc.
pc deed t gisteren als een zonnetje, gebruiker logt in vanochtend en krijgt de melding: systeemfout bij aanmelden, windows sluit nu af. en daarna was t dus terug bij af (letterlijk)
miscchien ff schijf controleren op fouten...
Ik heb zoiets ook al eens meegemaakt. Het bleek dat de system.dat beschadigd was. de system.dat is je systeem configuratie: HKEY_LOCAL_MACHINE in de registry. Dus ook de drivers en hardware settings...
Ik heb zoiets ook al eens meegemaakt. Het bleek dat de system.dat beschadigd was. de system.dat is je systeem configuratie: HKEY_LOCAL_MACHINE in de registry. Dus ook de drivers en hardware settings...
Als ik maar een beetje kan computeren
enige truuk beschikbaar om t terug te zetten....zonder weer een halve dag cd's te wisselen en 50x opnieuw op te starten en in te loggen!
backup....? moest nog 1 prog installeren en was van plan dan een backup te maken van de gehele hd...
Verwijderd
maar als je register denkt jou te laten barsten zul je daarvan toch een backup meoten terugzetten
Pagina: 1