Toon posts:

Asus 9280/TD BIOS Flash?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik hoop niet dat dit topic achter slot en grendel gaat. :7 want ik heb dus wel een uitgebreide search gedaan met geen enkel resultaat.

Oké:

Is het mogelijk om een BIOS-Flash uit te voeren op mijn graka? de Asus TI4200 64MB V9280/TD versie? of iig om het op te waarderen?

De hoogste overclock wat ik ermee behaal is 298/600.

FW.

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
offtopic:
Zou jij even contact met mij op willen nemen (kan in je profiel geen mail adres vinden)
...sorry dat ik je niet verder met dit probleem kan helpen

[ Voor 3% gewijzigd door Haso2000 op 08-02-2004 15:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Haso2000 schreef op 08 februari 2004 @ 15:45:
offtopic:
Zou jij even contact met mij op willen nemen (kan in je profiel geen mail adres vinden)
...sorry dat ik je niet verder met dit probleem kan helpen
Uhh tja, ik heb je een mailtje gestuurt.
Mare waarom moet ik contact met je opnemem?

Verwijderd

Topicstarter
Uhhhh,

Is er nou niemand die weet hoe ik de ASUS v9280/TD BIOS moet flashen/upgraden?

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 18:02

Mathizsias

Drizzt

Ik geef deze thread een schop, het is of een nieuwe starten met exact dezelfde vraag, of op een vervolg wachten, hier. :)

Bovendien heb ik me helemaal suf gezocht naar mods betrekkende deze kaart, ik kom nu geen meter verder dan 300/355 (250/300), zonder dat de kaart jitters geeft... De kaart is wel degelijk goed gekoeld, oud koper socket-A coolertje er op... Het kan uiteraard ook zo zijn dat de kaart gewoon niet verder kan, maar ik denk het namelijk wel, ik denk dat de kaart gewoon niet genoeg power krijgt om alles er uit te halen. De kaart wordt nu met de nieuwe cooling niets eens warm, krijg wel weer artifacts. ;(

Wellicht is de TS wat wijzer geworden en is hij vergeten een berichtje achter te laten... Want misschien helpt een firmware update/flash wel bij deze kaart.

Asus v9280/TD 128Mb DDR, hebben we het over btw. :p

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-08 22:19

Deathchant

Don't intend. Do!

je kunt em es proberen te flashen met een Ti4600 BIOS als die er is. http://www.mvktech.net/download.php

daar vind je misschien wat bioses

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Verwijderd

Tidus schreef op 13 maart 2004 @ 01:06:
ik kom nu geen meter verder dan 300/355 (250/300), zonder dat de kaart jitters geeft... De kaart is wel degelijk goed gekoeld, oud koper socket-A coolertje er op... Het kan uiteraard ook zo zijn dat de kaart gewoon niet verder kan, maar ik denk het namelijk wel, ik denk dat de kaart gewoon niet genoeg power krijgt om alles er uit te halen. De kaart wordt nu met de nieuwe cooling niets eens warm, krijg wel weer artifacts. ;(
Die artifacts komen zeer wrs door je geheugen, en als het dan nog is DDr is (x2) heb je je geheugen al 110mhz OC'ed, redelijk veel. Doe je Geheugen mhz eens wat lager, en je core wat omhoog, dat moet normaal goed gaan. en je zal veeeel meer prestatie winst hebben als je je core omhoog doet dan dat je je ram omhoog doet

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 18:02

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 21:55:
[...]

Die artifacts komen zeer wrs door je geheugen, en als het dan nog is DDr is (x2) heb je je geheugen al 110mhz OC'ed, redelijk veel. Doe je Geheugen mhz eens wat lager, en je core wat omhoog, dat moet normaal goed gaan. en je zal veeeel meer prestatie winst hebben als je je core omhoog doet dan dat je je ram omhoog doet
Andersom juist, de core Mhz opschroeven zal minder nut hebben dan de memory..

Bovendien heb ik een fout gemaakt, mij oc'ed core/memspeed is : 320/555 terwijl ik mensen met exact dezelfde kaart zie die 6xx halen met standaard cooling... ;(

[ Voor 15% gewijzigd door Mathizsias op 15-03-2004 00:37 ]

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 17:06
Excuus voor de oude kick, maar ik ben zelf op zoek naar de Asus V9280 BIOS file. Heeft iemand die voor me, of zou zo vriendelijk willen zijn hem van zijn/haar eigen kaart te halen met nvflash.exe?
Pagina: 1