Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hoe bluetooth reciever gebruiken icm BluetoothHeadset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag....., is het mogelijk om een Bluetooth Headset dat je bijv voor de mobiele telefoon gebruikt, kan aansluiten op de PC via een Bluetooth Receiver??

Ik beschik over een Microsoft Wireless Receiver die ik bij mn MS bluetooth Keyboard en Muis heb gekregen.

De reden waarom ik dit wil doen is omdat ik graag vanuit mijn computer (via die bluetooth receiver en headset) wil communiceren via MSN of SKYPE.

Alvast hartelijk bedankt !! :*)

GreetZ Jermaine2028

Verwijderd

Het zou moeten werken, aangezien het niet zou uit moeten maken of je een gsm of pc hebt als communicatie middel. Het beste zou zijn als je iemand kent die een bluetooth headset heeft en daarmee gaat testen. Of in de winkel je probleem uitlegt en als die het niet doet, of je hem mag ruilen.

Maar waarom gebruik je geen headset voor de pc die bluetooth heeft.

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 14:05:
Het zou moeten werken, aangezien het niet zou uit moeten maken of je een gsm of pc hebt als communicatie middel. Het beste zou zijn als je iemand kent die een bluetooth headset heeft en daarmee gaat testen. Of in de winkel je probleem uitlegt en als die het niet doet, of je hem mag ruilen.

Maar waarom gebruik je geen headset voor de pc die bluetooth heeft.

Greetz
Ja bestaan die dan wel Bluetooth Headset voor de PC? heb jij misschien een website waar ik die kan vinden want zou dus geweldig zijn..

alvast bedankt !! :*)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee, die bestaan nog helemaal niet...
Wat ik trouwens niet begrijp maarja...

Kenwood heeft wel een prototype bluetooth headset:
Afbeeldingslocatie: http://www.blipping.ru/news/img/10288.jpg

Maar zoals te zien heeft deze weer geen microfoon. Naar mijn mening is bluetooth ook redelijk te gebruiken bij audio, maar volgens mij moeten de audio fabriekant eerst het wiel opnieuw uitvinden.

Ik zou je geen bluetooth headset aanraden voor het luisteren van muziek, daar zijn die headsets namelijk niet voor gemaakt, die headsets zijn gemaakt voor normale tonen, gesprekken dus. Ik heb mijn HBH-65 een keer op mijn PC aangemeld en er muziek mee geluisterd, maar de kwaliteit laat erg te wensen over.

Om een bluetooth headset te gebruiken voor MSN/Skype; ja leuk, maar je kan volgens mij dan gewoon beter een draadloze FM koptelefoon kopen. Daar kan je dan tenminste ook nog lekker muziek mee luisteren.

[ Voor 41% gewijzigd door Ginz op 07-02-2004 23:37 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:40
Google :)

Amazon link staat 1tje, en daaronder volgens mij ook nog :)

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Heb hier laatst toevallig mee lopen expirimenteren. Ik heb zelf een Bluetrek 1.2 headset voor GSM. Deze heb ik kunnen pairen met de pc. Heb wel een mp3 kunnen afspelen op de headset (wel hele brakke kwaliteit trouwens), maar de mic. niet werkend gekregen. Nu heb ik 2 audio kaarten in mijn pc en dan dus nog eens die headset, dus zou kunnen dat het daarom niet helemaal gemakkelijk in te stellen is. Het is denk ik wel mogelijk, maar misschien alleen met behulp van wat extra software etc. Het is zeker (nog) niet standaard volledig compatible met elkaar.

Verwijderd

Topicstarter
Guys, Thanks 4 the replies :*) ,

Ik ben zo zeer vrijwel ver gekomen met dit onderwerp en ben dus deze site tegengelopen waar ook iemand anders het zelfde wil wat ik.....

Die Forum imaakt inprincipe duidelijk dat het welliswaar wel mogelijk is, maar dan moet je een bepaalde profiel of zo instaleren :S / gebruiken(Third-party Software) precies wat Krul" ook zegt..

Alleen begrijp ik die Profile gedoe ff totaal niet van die website, maar ik denk dat dat mijn antwoord zou moeten zijn !!, Misschien weten jullie wat. I really hope so

http://www.experts-exchan...Bluetooth/Q_20532782.html

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

Ginz schreef op 07 februari 2004 @ 23:33:Om een bluetooth headset te gebruiken voor MSN/Skype; ja leuk, maar je kan volgens mij dan gewoon beter een draadloze FM koptelefoon kopen. Daar kan je dan tenminste ook nog lekker muziek mee luisteren.
dan zit je nog wél met een draadje aan je mic ofcourse :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
BaRF schreef op 07 februari 2004 @ 23:50:
[...]

Barf je haalt de woordjes uit mn mond, want mijn doel is uiteindelijk geen muziek te lusiteren maar echt gewoon gesprekken voeren op Skype, aangezien ik daar vrijwel dagelijks mee bezig ben...

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

BaRF schreef op 07 februari 2004 @ 23:50:
offtopic:
Nee, want, uhm, tja?
Het is dan een monoloog..

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 08-02-2004 00:08 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

Ginz schreef op 08 februari 2004 @ 00:08:
[...]

offtopic:
Nee, want, uhm, tja?
Het is dan een monoloog..
hehe ok :P

Ik krijg vandaag of morgen ook mn nokia bt headset thuis, lijkt me wel grappig als ik die ook zou kunnen aansluiten. Zou ik wel tegen mezelf aanpraten ofzo want ik chat eigenlijk nooit :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1