Toon posts:

[IE} geklik bij openen website*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

mn neef heeft een probleempje met zijn pc...wanneer hij internet explorer opent krijgt hij een geklik te horen wat je normaal hoort wanneer je op een link klikt of een map opent

ik heb hem ad-aware 6.0 laten draaien...nog eens laten proberen maar nog niks..
wanneer hij de site afsluit hoort hij het geklik niet meer dus het moet denk ik wel aan explorer liggen. 8)7
Je hoort het geklik om de 3 sec of zo...

PC = een Packerd Bell (hij komt uit londen en daar heeft ie zn pc ook gekocht)
Besturingssysteem = windows xp

Iemand advies of een idee?

P.S. hij snapt bijna niks van computers (net gekocht) dus...

Verwijderd

Al gekeken in de geluidsconfiguratie van Windows zelf :? Wat heb je überhaupt nog meer geprobeerd naast Ad-Aware 6.0 :? Vreemde programma's die je via Software kunt weghalen (die zelfs Ad-Aware niet ziet) :?

Kortom: Geef eens aan wat je allemaal geprobeerd hebt. Als je nog niets gedaan hebt (wat overigens niet helemaal de bedoeling is) dan heb je bij deze twee hints. :)

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het klinkt mij in de oren als de 120000 redirects die tegenwoordig op sites heel populair zijn om even wat sessiedata af te vangen en over te dragen naar een andere page....ik heb er zelf ook last van en begin er steeds meer hinder van te ondervinden. Wat er dus gebeurt is dat iedere nieuw geopende pagina een 'click' event genereert en dus 't geluid speelt.

Ik snap niet dat MS er nog geen mooie optie voor gemaakt heeft in de instellingen van IE...iets van 'don't play click sound on redirect' ofzo.
Mijn PopUp filter geeft weer als er een redirect is en ik heb geen zin om m'n systeemgeluidenschema te moeten aanpassen of een blanco click.wav te moeten maken.

[ Voor 12% gewijzigd door MissingDog op 05-02-2004 00:28 ]

Verwijderd

Is er ook nog andere software aanwezig buiten het standaard gebeuren van Windows XP? (mede gevraagd door eraser :))

Je zou anders even naar http://www.spywarekiller.net/ kunnen surfen en het desbetreffende progje te downloaden om een nieuwe scan uit te voeren.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 00:33 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Al eens een andere startpagina ingesteld ? Virussen al uitgesloten ? Misschien overwegen om internet explorer opnieuw te installeren ?

Lees ook even Software Algemeen: Beleid :) Denk dat je topic beter zou passen in Software Algemeen aangezien Internet Explorer software is ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ga inderdaad eventjes beginnen met te scannen voor spyware - post dan ook even je Hijackthis log tussen [code] [/code] :)

Verder - vragen over IE horen thuis in Software Algemeen, ik verplaats je topic dus ook nog eventjes :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 16:32

dlmh

Lo-Fi

OF: je gebruikt een andere internet browser natuurlijk! Ik gebruik zelf Opera met IE6.0 skin en dit werkt echt perfect. Je kan zelf een hoop instellen, waaronder ook wel dit geluidje (welk overigens standaard uitgeschakeld is...)

Wil je persé IE6 blijven gebruiken, zul je idd ff één van de genoemde programma's moeten gebruiken. Het kan ook zijn natuurlijk dat je startpagina deze 'kliks' genereert. Wat je kunt proberen om dit te testen is in homepage bij instellingen van IE, ipv de huidige pagina een "Blanco Pagina" in te vullen.
Suc6!

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie steun..het is al opgelost

Een vriend van hem is bij hem geweest en heeft in configuratiescherm > geluiden en audioapparaten > tabblad geluiden > de geluiden op geen geluid gezet

hij heeft er geen last van en ik nu ook niet meer van hem >:)

thnx again en sorry dat ik het verkeerd heb gepost :+
Pagina: 1