Toon posts:

Is Deze digitale videocamera goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mijn vader kan deze digitale camera kopen maar dat moet dan wel morgen omdat hij dan toevallig voor zijn werk in Amsterdam is .
Ik heb gezocht op Google en bij de search maar over deze specifieke camera vind ik dus nix , omdat ik dus niet precies van welk merk deze camera is (ik denk dus VCR)
Heb 3 plaatjes ingescanned waarop ook alle info staat :

Afbeeldingslocatie: http://www.dabombe.com/upload/uploads/Scannen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dabombe.com/upload/uploads/Scannen0001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dabombe.com/upload/uploads/Scannen0002.jpg

Als iemand graag zou kunnen vertellen of dit een goede camera is dan hoor ik het graag .
normaal zoek ik zelf even uitgebreid maar aangezien hij het voor morgen moet weten en ik het net te horen krijg vandaar mijn topic hier :)

de prijs is 295 €
Alvast bedankt

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

Sjaak_Afhaak

Bleh!

het lijkt me persoonlijk echt troep :)

wat wil je vader eigenlijk, video's schieten of enkel plaatjes?

Hier staat tekst

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
dit lijkt mij echt helemaal 10x niks, om te filmen is ie onbruikbaar, 320x240 :r en van foto's lees ik niet echt iets, staat niet eens bij hoeveel mp dat ding heeft, nee, voor 295 heb je heel iets beters, waar gaat het je eigenlijk om, het filmen of het fotograferen?

• mymind*
  • Laatst online: 23-02 19:45

mymind*

A Beautiful Mind

Ik denk dat 295 erg veel geld is voor deze camera. Het lijkt mij op het eerste gezicht een veredelde webcam. Ik zou het iig niet doen.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:42

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Hij is ongetwijfeld enorm goed voor wat jij ermee wilt doen.

Als je de cynische ondertoon in bovenstaande zin doorhebt, dan begrijp je dat het misschien handig is te vertellen wat je wilt doen met het speelgoed en wat je kwaliteitseisen zijn. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
ik zou voor die prijs een bekende camera nemen.

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 21:53
Ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen, je moet er iedergeval niet te veel van verwachten met een resolutie van 320x240
Het is daarbij ook nog eens zonder zoomlens. Voor de video functie zal ik zeker niet voor gaan. voor de prijs kan je wel betere camera's kopen.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zoek maar eens op LCD9900... je ziet ze veel op Marktplaats enzo te koop aangeboden.

[ Voor 53% gewijzigd door Guardian Angel op 04-02-2004 23:25 ]

ARME AOW’er

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Get real....
320x240 voor videoclip
Oogt als een videocamera maar moet 'multi-functioneel' zijn
Prijs van 1298 voor 290 ?

Alleen al op basis daarvan zeg ik dat het gewoon duur speelgoed is en meer niet.....

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Lijkt me een verkoop truc ... van 1300 naar 290?

Hij doet me denken aan zo een mustek-geval die je ook bij Conrad kan bestellen, maar dan in een ander jasje - wat overigens nogal vaak voorkomt.

Mijn advies: niet doen, koop liever een goeie 2ehands.

==
hoi

• stfn345
  • Laatst online: 28-02 17:33
Lees nu de specs nogeens:
- 320x240
- 2x DIGITAL zoom, ter vergelijking.. een gemiddelde sony doet 120x+
- 2 AA batterijen (penlites)
- een echte glazen fixed lens.. :/

Dikke NO dus, niet kopen, voor 400 euri heb je een veeeeeeeel mooier apparaat van een merk als sony.

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus inderdaad alleen voor op vakantie en dat soort gelegen heden maar aan de reactie' te zien is dit niet echt een geslaagd apparaat ;)

Gewoon filmpje opnemen van verjaardag enzo maar moet wel normale kwaliteit zijn zodat je je familie nog terug herkent :9

Verwijderd

Topicstarter
Over die prijs das maar een sticker he hij is eerst afgeprijst naar 700 toen 500 zoiets niet in 1 keer naar 300 B)

• Remy
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik zie daar aan de zijkant Multi Functional Digital Video staan. Aangezien dit forum Fotografie heet, hoort dit topic hier dus niet thuis.

Vandaar move Fotografie > Audio, Video en Hifi.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor het verplaatsen .
Aangezien de meeste mensen me toch aanraden om deze niet te kopen en maar wat meer geld neer te leggen voor een betere camera wie weet er voor rond de 300 400 euro wel een goede digitale camera ??
of zijn die er in die prijs klasse niet te krijgen ?

Wat me ouders dus willen :

Filmen op verjaardagen , vakanie's enz enz
kunnen deze digitale camera's ook foto's vastleggen ?

Nu hoef ik geen tientallen voorbeelden hoor een paar is genoeg maar weet zelf nameijk totaal nix af van deze dingen en sommige verkopers lullen ook maar een eind weg ;)

• Karlok[JY-616]
ok, je wilt dus een digitale VIDEO camera begrijp ik? en dus geen digitale FOTO camera?

Van de meeste dig. video camera moet je de foto functie als leuk erbij beschouwen, 1 MP ofzo

en van de meeste dig. foto camera's moet je de film functie ook als leuk erbij beschouwen, laag resolutie, sommigen met geluid anderen weer niet

Verwijderd

De gemiddele webcam van € 9,95 heeft een veel betere kwaliteit dan dit prul.

Ik kom hier in twente ook steeds weer mensen tegen met een folder van dit rotding met de vraag of ze deze moeten kopen omdat 'ie zover afgeprijsd is.

Voor bijna 300 euro kan je een uitstekende camera kopen van een écht merk.

Ik verwacht dat de mensen die deze camera hebben ingekocht minder dan € 10,- per stuk hebben betaald...

Verwijderd

dit is naar mijn mening gewoon echt troep voor die prijs,
spaar dan even door voor een jvc of sony die ook snapshots kan maken,
en op hoge resolutie wat kan afspelen.
De zoom is slechts 2x digitaal, ik denk dat je die zoom niet eens goed kan zien.

Ik zou er zeker niet aan gaan kopen, maar dat is ik :)
Ik heb liever een merk dat toch wel iets bekender is.

Verwijderd

koop in ieder geval een DV cam, dit is echt troep. eventueel nog een digital8, das goedkoper maar mindere kwaliteit (veel beter dan die shit van jouw iig)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit is vette bagger! Een camera voor 50 euro maakt waarschijnlijk betere pics! De plaatjes die je maakt zijn nog kleiner dan je pics die jij heer post! Als je zoom gebruikt, niets eens een 4e van jou plaatjes.

Ga op ons advies af en koop dit absoluut niet. Voor het zelfde geld moet je tegenwoording toch nog een redelijk goede 3 Mpixel camera kunnen kopen (deze is 0.08 Mpixel ;) )

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-02 14:03
Valt dit niet onder het soort bijna-oplichterij als die 'dure' messensetjes en luidsprekers die vanuit busjes worden verkocht.

'Ik kom net terug van een beurs, heb er nog twee over, maar de baas weet van niks'

Niet aan mee doen, dat soort rommel... koop nog liever voor 300 euro een tweedehands videocamera of zo...

Sowieso, op die eerste foto kun je toch al zien dat het plastic troep is die NOOIT 1300 euro gekost kan hebben... zelfs geen 300 :)

[ Voor 21% gewijzigd door dreamscape op 05-02-2004 09:43 ]

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

ik zou persoonlijk nooit dit ding kopen, hij werkt op penlites (iedereen weet hoe snel die leegaan bij een cam met LCD) en nog iets het merk ken ik niet eens

Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaats.nl/fotos/video/digitalecameras/10724.jpg

het lijkt misschien mooi met al die asssesoires enzo

Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaats.nl/fotos/video/digitalecameras/10473.jpg

maar ik zou opzoek gaan naar een beter apparaat, dit is net speelgoed 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 10:01 ]

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
nog niet voor €29,50 !!!

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ bedankt voor alle reply's heb het er gister met me vader over geahd en hij is het met mij/jullie eens dat hij beter voor een iets duurde en betere functies camera kan gaan

in ieder geval bedankt allemaal

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

300€, dat is toch hoop ik zeker een grapje?

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Ik zou het niet doen.

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

hoog "Tellsell" gehalte! :X

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Nou we hebben hem overtuigd onderhand >:)

Maar wat mij enorm tegen de borst stuit is die belachelijke afprijzing, alsof dat kutding ooit meer dan 300 euro heeft gekost, laat staan 1299 :? :? :r

Oplichterij man!

Verwijderd

TellSell?
Daar hebben ze ook zo'n 'camera', €60 of hoger dacht ik.
Ik kreeg pas geleden een blaadje. met 'exact' dezelfde camera voor €30.
(iets minder zelfs).
:) Niet doen dus, koop dan voor nog geen €70 een simpele 2.1Mpixel kamera.
(mediamarkt, nee ... ik werk er niet).
Als je geld genoeg hebt ga dan voor 'minimaal' een 4Mpixel, of hoger.

(wil/zoek er zelf ook nog steeds één, een goeie).

Verwijderd

Ja en een simpele 2.1 MP is ook kut, dan heb je Trust. Trek er 200 euro voor uit en je hebt een budget Fuji of Olympus, dan heb je tenminste wat kwaliteit.

• Rick_S.
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 21:53
Die afprijzingen moet je je nix van aantrekken. Ik heb eens gehoord dat sommige afprijzingen worden gemaakt op een rustig moment (vlak na opening of voor sluitingstijd). Het product wordt dan even heel duur, zodat ze daarna een "fikse" korting kunnen geven.
Ik was een keer bij een elektronicazaakje en daar werd een AV-receiver ineens 100 euro duurder gemaakt. Als ik em op dat moment zou kopen, mocht ik hem voor de oude prijs meenemen... :+ Ik houd niet zo van dat soort marketing-geintjes :r .

En over die camera: niet doen idd. Een digitale fotocamera met film-functie werkt misschien wel beter.

Bijzonder: iemands mening klinkt uit zoveel monden

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 00:29:
TellSell?
Daar hebben ze ook zo'n 'camera', €60 of hoger dacht ik.
Ik kreeg pas geleden een blaadje. met 'exact' dezelfde camera voor €30.
(iets minder zelfs).
:) Niet doen dus, koop dan voor nog geen €70 een simpele 2.1Mpixel kamera.
(mediamarkt, nee ... ik werk er niet).
Als je geld genoeg hebt ga dan voor 'minimaal' een 4Mpixel, of hoger.

(wil/zoek er zelf ook nog steeds één, een goeie).
Maar geil niet alleen maar op het aantal megapixels he :)
Die fout heb ik eerst ook gemaakt; had een trust 3.2 MP camera, maar het bleek dat die camera de resolutie flink omhoog interpoleerde. Je kon een plaatje op de hoogste resolutie gewoon verkleinen naar 1024x768, en dan dat weer opnieuw vergroten en het plaatje zag het nog vrijwel precies hetzelfde uit. Dan weet je het wel he ;) En die plaatjes waren ook nog eens bar slecht van kwaliteit.

Maar gelukkig heb ik nu een Canon Powershot A60 :P (2.1 MP trouwens, maar maakt echt goeie foto's. Beter dan al die goedkope 3 of 4 MP camera's)

[ Voor 7% gewijzigd door Glenfiddich op 06-02-2004 09:33 ]

Catch a smile out there!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Gaf Chello die camera's niet gratis weg voor nieuwe klanten? Op marktplaats
wemelt het vast van die camera'tjes lol.

en over 2 maand balen dat je de foto's niet op normale resolutie hebt...

zonde van je geld

http://www.marktplaats.nl...ek.php3?m=0&q=Tescali&b=0

Heheh, goh wat toevallig 31 mensen die er graag afwillen ;)

[ Voor 96% gewijzigd door avon op 06-02-2004 10:08 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• robertolli
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Ik word gek, waarmee komt mijn domme vader zojuist mee thuis, dit kreng.
precies hetzelfde verhaal, ja kost normaal 1295 euro voor jou 200 euro.
nu heeft ie hem gekocht. lekker slim. Ik heb hem maar aangeraden dat ding proberen terug te brengen, maar hij heeft hem gekocht bij een of andere louche garagehouder. zal lekker makkelijk gaan.

ik kan mensen niet genoeg vertellen, koop dit ding niet, het is goedkoop PRUL

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Vanuit het "handelaarsmileu" word ik af en toe ook doodgegooid met die camera's... Mensen niet kopen het is het goedkoopste van het goedkoopste en eigenlijk helemaal niks waard....

[ Voor 6% gewijzigd door under-world op 25-02-2004 17:27 ]

• Karlok[JY-616]
robertolli schreef op 25 februari 2004 @ 17:22:
Ik word gek, waarmee komt mijn domme vader zojuist mee thuis, dit kreng.
precies hetzelfde verhaal, ja kost normaal 1295 euro voor jou 200 euro.
nu heeft ie hem gekocht. lekker slim. Ik heb hem maar aangeraden dat ding proberen terug te brengen, maar hij heeft hem gekocht bij een of andere louche garagehouder. zal lekker makkelijk gaan.

ik kan mensen niet genoeg vertellen, koop dit ding niet, het is goedkoop PRUL
Over iemand anders overtuigen, dat je het ding voor 1295 nieuw hebt gekocht en nu mag overnemen voor 500 euro :P >:)

Verwijderd

ik ken iemand die die camera heeft maar die is gebant op dit forum....

• TD-er
  • Laatst online: 16-02 22:16
Zeg, moeten de verkoop acties van dit soort producten niet in de FAQ vermeld worden?
Op Lanzarote werden we ook gewaarschuwed door de reisleider-van-vliegtuig-naar-apartement dat er daar heel vaak alleen maar van dit soort prullaria verkocht werd en dat je beter geen enkel electronisch apparaat of fototoestel op het eiland kon kopen. Ik vind dit soort rommel daar ook onder vallen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 17:28:
ik ken iemand die die camera heeft maar die is gebant op dit forum....
En terecht dan!
Pagina: 1