Dit is de missie dat je begint in de stad waar de China campaign begon en waar het nu nuclear Winter is. je komt binnen met een tankbattaljon dat onder vuur wordt genomen en wanneer die weg zijn krijg je 2 dozers en kun je je basis bakken. Ik heb gewacht met de basis en eerst het 'kleine' kamp een klein stukje rechts opgeruimd met de overgebleven tanks (na het repairen met een propaganda tower) aangezien daar supplies liggen.
Standaard basisje, aan 2 kanten een bunker met 5 rocketeers en een gattling er naast houd zon beetje alles wel buiten (behalve die irri 3 missile buggies). Maar nu blijven ze maar komen met allerlei units die ik neerhaal met mijn defense maar ik kan me basis niet verlaten. in een half uur heb ik zon 400-500 kills. Maar nu komt het grootste probleem: de enemy heeft een Scud Storm die hij om de zoveel tijd laat regenen en ik kan niet eens op verkenning uitgaan aangezien de tanks steeds kapotgeschoten worden 10m buiten de basis.
Hoe kan ik deze missie het beste aanpakken? van het geld waarmee ik begin kan ik het volgende bouwen:
Command Center
2x Pwer Plant
Barracks
2x Bunker
2x Gattling gun
propaganda tower (op overlord)
gattling gun (op overlord)
War Factory
Propaganda Centre
Nuclear Silo
maar ik kan er nix mee. omdat ik niet kan verkennen weet ik niet waar ik de nukes/barrages moet laten
edit: ik speel op easy
Standaard basisje, aan 2 kanten een bunker met 5 rocketeers en een gattling er naast houd zon beetje alles wel buiten (behalve die irri 3 missile buggies). Maar nu blijven ze maar komen met allerlei units die ik neerhaal met mijn defense maar ik kan me basis niet verlaten. in een half uur heb ik zon 400-500 kills. Maar nu komt het grootste probleem: de enemy heeft een Scud Storm die hij om de zoveel tijd laat regenen en ik kan niet eens op verkenning uitgaan aangezien de tanks steeds kapotgeschoten worden 10m buiten de basis.
Hoe kan ik deze missie het beste aanpakken? van het geld waarmee ik begin kan ik het volgende bouwen:
Command Center
2x Pwer Plant
Barracks
2x Bunker
2x Gattling gun
propaganda tower (op overlord)
gattling gun (op overlord)
War Factory
Propaganda Centre
Nuclear Silo
maar ik kan er nix mee. omdat ik niet kan verkennen weet ik niet waar ik de nukes/barrages moet laten
edit: ik speel op easy