[C&C:G] Missie 7 China lijkt onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Dit is de missie dat je begint in de stad waar de China campaign begon en waar het nu nuclear Winter is. je komt binnen met een tankbattaljon dat onder vuur wordt genomen en wanneer die weg zijn krijg je 2 dozers en kun je je basis bakken. Ik heb gewacht met de basis en eerst het 'kleine' kamp een klein stukje rechts opgeruimd met de overgebleven tanks (na het repairen met een propaganda tower) aangezien daar supplies liggen.
Standaard basisje, aan 2 kanten een bunker met 5 rocketeers en een gattling er naast houd zon beetje alles wel buiten (behalve die irri 3 missile buggies). Maar nu blijven ze maar komen met allerlei units die ik neerhaal met mijn defense maar ik kan me basis niet verlaten. in een half uur heb ik zon 400-500 kills. Maar nu komt het grootste probleem: de enemy heeft een Scud Storm die hij om de zoveel tijd laat regenen en ik kan niet eens op verkenning uitgaan aangezien de tanks steeds kapotgeschoten worden 10m buiten de basis.
Hoe kan ik deze missie het beste aanpakken? van het geld waarmee ik begin kan ik het volgende bouwen:
Command Center
2x Pwer Plant
Barracks
2x Bunker
2x Gattling gun
propaganda tower (op overlord)
gattling gun (op overlord)
War Factory
Propaganda Centre
Nuclear Silo
maar ik kan er nix mee. omdat ik niet kan verkennen weet ik niet waar ik de nukes/barrages moet laten :(

edit: ik speel op easy :X

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-02 08:48
Dat level is zo ingesteld dat op het moment dat je meer dan $5000-, hebt dat je een SCUD Storm op je dak krijgt (in de zin van "hé, je kan toch wel weer herbouwen".)

Je moet gewoon een WarFactory en Propaganda Center maken, en dan Hackers pompen. Maak geen Gattling Cannons, of wat dan ook! De units waarmee je begint zijn ruim voldoende om alles op afstand te houden als je bovenaan het heuveltje gaan staan, met eventueel een Speaker Tower / Nuke Cannon erbij. Zorg dat je de Subliminal Messaging upgrade hebt.

Als je een flinke shitload aan Hackers hebt ga je een Nuke Silo bouwen. Na een tijdje zul je al gauw Level 5 zijn en over Artillery / mijnen beschikken. Met de Nuclear Missle en Level 2 / 3 Artillery kan je de SCUD Storm opblazen. De SCUD Storm staat helemaal bovenaan de map, ongeveer in het midden. Gebruik je mijnen om daar te verkennen. Zorg dat je éérst de Nuclear Missle hebt gegooid, en dan pas de Artillery. Anders blijft er een hole over.

Zodra de SCUD Storm kapot is kan je verder met hackers, en zodra je er gewoon asociaal veel hebt kan je aan Overlords beginnnen. Met een stuk of vijf moet je al een heel eind komen. (één met Speaker Tower en de andere vier met Gattling Cannon). Je Overlords zijn uiteraard geupgrade met Uranium Shells en Uranium Tanks. Het is niet noodzakelijk om de supplies / derricks in de downtown te securen, aangezien je veel hackers hebt.

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:52

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Als jer er voor zorgt, dat je geld onder de 5000 blijft (prijs van een nuclear silo) dan zal de gla geen scud storm op je af sturen >:)

Edit: typfout 50000 veranderd in 5000 8)7

Edit: Had de post van stuiterbal niet goed gelezen (daar staat dit al in :+ )

[ Voor 37% gewijzigd door mduijvendijk op 05-02-2004 20:10 ]

Sometimes human's are...

Verwijderd

5000 bedoel je, voor 50000 kan je er 10 bouwen

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-02 08:48
mduijvendijk schreef op 05 februari 2004 @ 08:30:
Als jer er voor zorgt, dat je geld onder de 5000 blijft (prijs van een nuclear silo) dan zal de gla geen scud storm op je af sturen >:)

Edit: typfout 50000 veranderd in 5000 8)7
Ik zeg ook dat je voor een hele hoop hackers moet zorgen. En dat als je er veel hebt, zou je een SCUD Storm aan moeten kunnen. Natuurlijk heb je al je hackers heel erg verspreid dus dat de SCUD Storm je hackers niet allemaal kunnen doden.

Meestal komt de SCUD Storm op je WarFactory of Propagenda Center of op een andere plek waar veel gebouwen / units op elkaar staan.

• CU2morO
en wanneer ik mijn tanks boven aan de heuvel zet, kunnen ze dan ook de rocket buggies raken die altijd heel irritant net buiten schotsafstand zijn?

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Hoe ik hem heb uitgespeeld:
Bouw je basis beneden op en zorg ervoor dat je met je general punten meteen die clusterdrop koopt en artillery shells. Hiermee ga je vervolgens het terrein naar het noorden zo snel mogelijk ontdekken. Als je recht omhoog gaat vanuit de enige toegang naar jouw basis kom je er wel uit.

Je verdediging kan je t beste opbouwen met wat gatling guns en bunkers vol met rocketsoldiers, in mijn geval werd alleen dat gedeelte aangevallen met de scudstorm.
Zorg ervoor dat hier een bulldozer bij staat om snel te kunnen repareren.
Houdt 2 a 3 overlord tanks klaar om te verdedigen als de defence met een scudstorm wordt uitgeschakeld.
Voor die irritante scudlaunchers (en buggies) gebruikte ik 2 a 3 migs, die kunnen dat met gemak aan.

Op het moment dat je genoeg overlords hebt (en 5 a 6 nukes }) ) gooi je eerst de basis plat en dan val je aan.

edit:
ik zou er geen tanks opzetten, die worden namelijk een heel makkelijk en aantrekkelijk doelwit. Als je geen migs hebt, zou je eventueel nog die kanonnen kunnen gebruiken om de buggies te bestrijden.

Sim-pel.

[ Voor 12% gewijzigd door Leon T op 05-02-2004 21:16 ]

• CU2morO
bedankt voor jullie tips. heb em uitgespeeld \o/
truk was idd om eerst je tanks zo op te stellen dat ze alles neerhalen wat binnenkomt (inferno's en nuke cannons op forced fire zetten) en dan met hackers geld binnenhalen. uiteindelijk gelukt met 4 nuke silo's en 4 vliegvelden :)
Pagina: 1