[XP] HP scanjet 3400C herkenning

Pagina: 1
Acties:

• Icefellow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04-2025
hallo,

ik heb een probleem met de bovenstaande scanner op een windows xp home systeem

de scanner heeft een tijd lang probleemloos gewerkt maar sinds kort heb ik het volgende probleem:

scanner is nergens meer terug te vinden in de hardware lijst ??
scanner is niet installeerbaar (weer niet te vinden in hardware lijst/ initialiseerbaar)

natuurlijk heb ik eerst gekeken of alle kabels e.d. aangesloten waren. de scanner lamp brandt, en de usb kabels zijn ook goed aangesloten

wat ik wil weten is het volgende:

als ik een scanner op een USB aansluiting aansluit zou ik dan niet al de scanner ge-detect moeten zien rechtsonderin? (dit is iig wel zo bij mijn net-MD)

kan ik er op een of andere mannier achter komen of bijvoorbeeld de usb aansluiting/kabel defect is?

andere tips/ideen?

alvast bedankt

Verwijderd

Icefellow schreef op 04 februari 2004 @ 22:40:
hallo,

ik heb een probleem met de bovenstaande scanner op een windows xp home systeem

de scanner heeft een tijd lang probleemloos gewerkt maar sinds kort heb ik het volgende probleem:

scanner is nergens meer terug te vinden in de hardware lijst ??
scanner is niet installeerbaar (weer niet te vinden in hardware lijst/ initialiseerbaar)

natuurlijk heb ik eerst gekeken of alle kabels e.d. aangesloten waren. de scanner lamp brandt, en de usb kabels zijn ook goed aangesloten

wat ik wil weten is het volgende:

als ik een scanner op een USB aansluiting aansluit zou ik dan niet al de scanner ge-detect moeten zien rechtsonderin? (dit is iig wel zo bij mijn net-MD)

kan ik er op een of andere mannier achter komen of bijvoorbeeld de usb aansluiting/kabel defect is?

andere tips/ideen?

alvast bedankt
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem als TS. Ouders hebben nieuw Dell systeem gekocht, wat ik ook doe de scanner wordt herkent en alles door Windows, maar kan neit worden geinitialiseerd.

Misschien heb je hier wat aan:

Doe Run >> services.msc

Enable Universal Plug and Play bla bla
en WIA (Windows Acoustic Image) ofzo

Dat heb ik gisteren ergens op een site gelezen maar haalde helaas bij mij niks uit.

Gl