maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.
maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.
[ Voor 76% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-02-2004 15:45 ]
Spits18, ik heb hem op USB aangesloten, omdat me ps2 kapot is en ik daarvoor dus een nieuw toetsenbord moest kopen (USB).
Is er niet gewoon een software instelling?
ik weet niet of er nu inmiddels een trucje voor uit is, maar afaik nog niks
Nederlander in België
Dan heb je niet goed gezocht, als je al die topics had doorgelezen dan had je geweten dat er voor de Logitech bordjes geen oplossing is.inVision schreef op 05 februari 2004 @ 16:48:
Kaap, ik heb de search gebruikt, maar kan het niet vinden...
Spits18, ik heb hem op USB aangesloten, omdat me ps2 kapot is en ik daarvoor dus een nieuw toetsenbord moest kopen (USB).
Is er niet gewoon een software instelling?
Mijn pa heeft trouwens een Itouch setje met die navi en MX700 en daar blijft Flock wel aan.
Ik heb er inmiddels al geen problemen meer mee. Ik check altijd eerst mijn email en het is nu automatisme om de Flock & email toets in te drukken.
Verwijderd
Heeft er iemand ook last van dat als je de play/pauze knop gebruikt in winamp, dat als je deze knop de 1e keer gebruikt na het opstarten van winamp, het nummer niet op pauze gaat maar dat het nummer overnieuw begint.
Dit is alleen bij de 1e keer, daarna gaat hij wel gewoon op pauze (tot je winamp restart).
Zeer vreemd
Misschien dat je die keys dan kunt veranderen naar de standaard maar das denk ik dan ook weer moeilijk.
Wat misschien wel een oplossing is is in het register zorgen dat de flock aan/uit staat auto.
Deze advertentieplaats is te huur!
Kun je mij vertellen welke functie ik moet kiezen?. Ik gebruik de laatste versie.Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:14:
ff kickje, als je de nieuwste versie van Itouch install dan kan je in het F-key menu alle functies op "transparant" zetten. Dan werken de F-toetsen zoals ze horen. (ook als F-lock uit staat dus).

ik heb het al gevonden: "Standaardfuncties behouden".
[ Voor 13% gewijzigd door badkuip op 22-08-2004 20:41 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 21:01 ]
Verwijderd
en ook jammer dat er veel rommel knoppen opzitten zoals shopping en ithouch
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 13:28 ]