Hallo, ik ben nieuw hier, maar ik volg het hier al geruime tijd. Nu heb ik echter een probleem waar ik niet zelf uit kom (tot nu toe niet). Heb begon goed, mn pc stond aan, explorer deet een beetje vaag. Het leek of hij vast liep. Ik drukte op reset, er was geen hd-sctivitiet. Start de pc weer op, krijg ik een waarschuwing van het bios over mn hd dat ik direct alles moet backuppen en de hd moet vervangen. Ik in het bios kijken, niets te zien. ik kon ook met F1 gewoon doorgaan met booten, dat heb ik dus ook gedaan. De Windows-partitie doet het nog wel, al start Windows wel langzaam op. Verder is wel mn datapartitie van een goeie 40 gb weg. De hd is er nog wel, maar als je er op klikt loopt de hele boel vast.
Ik kijken met Partition magic, zie ik daar mn tweede partitie helemaal vol staan (dat stond jij niet!). Verder is de volumenaam: "D: ?m?. Als ik de file-browser van Pm pstart, is de partitie echter helemaal leeg.
Weet iemand wat dit betekent en of mijn hd echt kapot is ???
heeft er iemand misschien nog een oplossing voor dit prbleem ???
Ik weet dat er meerdere vragen over dit onderwerp zijn, maar bij de search kon ik niets bruikbaars vinden als ik zocht op "?m?"
Ik gebruik WinXP Pro en mn hd is Western Digital (WD800BB-00CAA1)
Ik kijken met Partition magic, zie ik daar mn tweede partitie helemaal vol staan (dat stond jij niet!). Verder is de volumenaam: "D: ?m?. Als ik de file-browser van Pm pstart, is de partitie echter helemaal leeg.
Weet iemand wat dit betekent en of mijn hd echt kapot is ???
heeft er iemand misschien nog een oplossing voor dit prbleem ???
Ik weet dat er meerdere vragen over dit onderwerp zijn, maar bij de search kon ik niets bruikbaars vinden als ik zocht op "?m?"
Ik gebruik WinXP Pro en mn hd is Western Digital (WD800BB-00CAA1)